Σταματάει προς το παρόν η αποκομιδή σκουπιδιών τα Σάββατα στο Δήμο Καβάλας

Απρόσμενο και σοβαρό πρόβλημα με την αποκομιδή των απορριμμάτων του Δήμου Καβάλας προέκυψε από την προηγούμενη εβδομάδα καθώς η Αποκεντρωμένη Διοίκηση δεν εγκρίνει τις υπερωρίες των εργαζομένων με αποτέλεσμα να μην εργάζονται τις Κυριακές και τις αργίες. Μάλιστα ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Ανέστης Τσουρουκίδης διευκρίνισε ότι προς το παρόν η αποκομιδή των απορριμμάτων δεν θα γίνεται το Σάββατο.

Συγκεκριμένα είπε ότι «προέκυψε το θέμα με τη λάθος δημοσίευση ενός ΦΕΚ, οπότε καλούμαστε να εφαρμόσουμε κατά γράμμα το νόμο και δεν μπορούμε να πληρώσουμε υπερωρίες στους εργαζόμενους, έως ότου διορθωθεί το λάθος. Προσπαθούμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα που υπάρχει, πρέπει να εκδοθεί όμως καινούργιο ΦΕΚ το οποίο θα λέει ξεκάθαρα τι θα προβλέπεται για τις υπερωρίες και θέλουμε να έχει και αναδρομική ισχύ.

Όσο για τα σκουπίδια, δεν βγήκαμε κανονικά όπως θα έπρεπε στις γειτονιές κατά τη διάρκεια του τριημέρου, ούτε και το βράδυ, αφού δεν μπορούμε να πληρώσουμε τους υπαλλήλους μας. Πρέπει να δούμε και αυτήν την εβδομάδα πώς θα πάει. Θέλω λίγη υπομονή από τους συμπολίτες. Δεν δικαιολογείται αυτή η κατάσταση και δεν είμαστε ενημερωμένοι γι’ αυτό. Το ακούμε σήμερα (σ.σ. χθες) που δημιουργήθηκε το πρόβλημα καθώς από κάποιες περιοχές δεν έγινε αποκομιδή των απορριμμάτων την Περασμένη Πέμπτη. Έπρεπε να είχαν περάσει κανονικά και την Πέμπτη. Θα το δω σαν αρμόδιος αντιδήμαρχος. Υπάρχει ένα πρόβλημα για τις υπερωρίες τις οποίες, βέβαια, δεν αρνείται ούτε η υπηρεσία, ούτε η δήμαρχος, θα πληρώνουμε κανονικά τους υπαλλήλους, διότι αυτά είναι από τα ανταποδοτικά και δεν πρέπει ο υπάλληλος να μένει ούτε μία ώρα απλήρωτος».

ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΡΕΠΟ

Για το γεγονός ότι δεν έγινε αποκομιδή απορριμμάτων το Σάββατο, είπε ότι «αυτό έγινε εν γνώσει μας. Γιατί εάν περνάνε και το Σάββατο, τα ρεπό θα μαζευτούν γύρω στα 350-360 το μήνα. Αυτά πώς θα αναπληρωθούν μετά; Δεν έχουμε εργαζόμενους αυτή τη στιγμή για να δουλέψουν. Δουλεύουν σε φουλ βάρδια έτσι όπως είναι αυτήν τη στιγμή, για να έχουν ρεπό ανά ένα ή ανά δύο άτομα. Αν συμπληρωθούν τόσα ρεπό πώς θα γίνει; Δεν είναι εύκολο. Μη νομίζεται ότι είναι πολλά λεφτά για κάθε εργαζόμενο, είναι γύρω στα 50-60 ευρώ το μήνα. Αλλά δεν μπορούμε εμείς να μην είμαστε σωστοί απέναντι στους υπαλλήλους. Έτσι από κάποιες συνοικίες τα απορριμματοφόρα θα περνούν 2 φορές την εβδομάδα. Εάν δεν μας δώσει αναδρομική ισχύ το ΦΕΚ, δεν μπορούμε εμείς. Εμείς όλες τις διαδικασίες τις κάναμε στον κατάλληλο χρόνο, έτσι όπως έπρεπε. Δεν έχουμε βγει έξω από τις ημερομηνίες. Έγινε λάθος δημοσίευση στο ΦΕΚ και ζητάμε να εκδοθεί ξανά με τα στοιχεία που έχουν στείλει και εάν μπορεί να έχει ισχύ και αναδρομική. Γιατί στην καλύτερη περίπτωση θα πάρει αυτό το ΦΕΚ μέχρι τέλη Μαΐου αλλά όλους αυτούς τους 6 μήνες τα παιδιά που δούλεψαν μέσα στα χιόνια τι θα γίνουν; Μας δένουν συνέχεια τα χέρια με καινούργιους νόμους και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν αφήνουν την Τοπική Αυτοδιοίκηση να παίρνει τις αποφάσεις μόνη της και να γίνεται ο έλεγχος μετά. Εγώ θα επιμένω. Η δήμαρχος είναι υπεύθυνη για το Δήμο Καβάλας και η δήμαρχος θα πρέπει να παίρνει αποφάσεις. Δεν μπορεί να δεσμεύεται με τόσους νόμους και «παράθυρα». Να παίρνει αποφάσεις, να ελέγχεται και να βλέπουν αν έπραξε σωστά. Δεν γίνεται να μην πληρώνονται στην ώρα τους. Αυτή η γραφειοκρατία πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει».

Τέλος, σημείωσε ότι το πρόβλημα αρχικά εντοπίστηκε στο Κρυονέρι κι από ‘κει και μετά άρχισαν να γυρνάνε στις γειτονιές για να δουν τι ακριβώς γίνεται και σε ποιο σημείο έχουν φτάσει τα σκουπίδια και η ανακύκλωση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *