«Προχωράμε με σύνεση, όραμα και μέθοδο» αναφέρει ο Αντιδήμαρχος Παγγαίου Χρήστος Μποσμπότης

Πλούσιο χαρακτήρισε το έργο των 2,5 ετών της σημερινής Διοίκησης του Δήμου Παγγαίου ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Μποσμπότης. Ένα έργο που στην αρχή συνάντησε πολλά προβλήματα λόγω του Καλλικράτη.

Ο κ. Μποσμπότης αρχικά ανέφερε ότι «Μια νέα θητεία ξεκινά, πέρασαν τα δύο πρώτα χρόνια της θητείας και ομολογώ ήταν δύσκολη η περίοδος αυτή.  Και το λέω αυτό γιατί πλέον είδαμε εμπρός μας πολλές προκλήσεις.

Άλλωστε εμπρός μας είχαμε έναν Δήμο που σχεδόν είχε πάψει να λειτουργεί. Και αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα του Καλλικράτη. Όταν γίνονται εκλογές τον Μάιο και ο εκλεγμένος και δη ο νέος αναλαμβάνει τον Σεπτέμβριο, έχει εμπρός του ένα πολύ μεγάλο διάστημα να διαχειριστεί και ενδεχομένως και αυτό είναι λογικό να αφήσει κάποια πράγματα στο περιθώριο.

Ανθρώπινο είναι να τα παρατήσει ο μη εκλεγμένος δήμαρχος, οπότε εμείς αρχικά βρήκαμε δύσκολες καταστάσεις. Όπως και να έχει τις πολεμήσαμε, τις προσπαθήσαμε απλά το κακό είναι ότι δεν ανοίγουν προγράμματα πλέον και έχουμε θέμα με το ΕΣΠΑ.

Από εκεί και πέρα σε επίπεδο οικονομίας, κάναμε πάρα πολύ καλή οικονομία με αποτέλεσμα ο Δήμος Παγγαίου να έχει μια καλή και ανθηρή οικονομία, με ένα ποσό περί τα 3 εκ. ευρώ στα ταμεία μας».

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

Ο ίδιος θυμήθηκε στην συνέχεια χαρακτηριστικές στιγμές. «Πέρσυ τέτοια εποχή κληθήκαμε να φιλοξενήσουμε ένα μέρος των προσφύγων, κληθήκαμε δηλαδή να αναλάβουμε ένα βαρύ φορτίο.

Πιστεύω ότι ο Δήμος Παγγαίου έδειξε το καλό του πρόσωπο. Και δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να τα καταφέρει ο Δήμος και η Ιερά Μητρόπολη Ελευθερουπόλεως αν δεν είχαν δίπλα τις εκατοντάδες των εθελοντών οι οποίοι με την εθελοντική τους εργασία αλλά και με την προσφορά τους σε χρήματα δημιούργησαν αυτή την φιλοξενία.

Παράλληλα δημιουργούμε και άλλα πράγματα και άλλους θεσμούς όπως την ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ που πέρσι πήγε καλά και φέτος θέλουμε να την κάνουμε ακόμη καλύτερη, δημιουργούμε και άλλες δράσεις όπως ανοίξαμε τα Κάστρα της Νέας Περάμου τα οποία έγιναν επισκέψιμα με την συνεργασία της Αρχαιολογίας Καβάλας και με την έφορο κ. Δαδάκη την οποία και ευχαριστούμε πάρα πολύ και ας ελπίσουμε ότι αυτά θα συνεχισθούν και στο μέλλον.

Σε γενικές γραμμές βαδίζουμε με σύνεση, οικονομία αλλά και όραμα, αναμένουμε και ορισμένα προγράμματα ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε και άλλες δράσεις».

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Στο ερώτημα τι γίνεται με το προσωπικό τόνισε ότι «Με το προσωπικό έχουμε ένα τεράστιο πρόβλημα. Και είτε μιλάμε για την τεχνική υπηρεσία οπότε πρέπει να αναλάβουμε το κομμάτι της Πολεοδομίας μια και στον τελικό σχεδιασμό του Καλλικράτη αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ο κάθε Δήμος θα πρέπει να έχει το δικό του πολεοδομικό γραφείο.

Απλά αυτή την στιγμή οι άδειες και η έκδοση τους γίνεται από την Πολεοδομική Υπηρεσία Καβάλας. Γενικά βέβαια έχουμε ελλείψεις και στο διοικητικό προσωπικό και στο τεχνικό και παντού, αφού τα θέματα είναι πολλά και μας αφορούν όλους

Με τα δίμηνα καταστάσεις δεν λύνονται, έχουμε και καταγγελίες με αυτές… Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή όλα να εξομαλυνθούν. Το παλεύουμε και βέβαια δεν είμαστε μόνοι, Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι περισσότεροι Δήμοι».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση