Προκλητική η στάση της Εγνατία Οδού Α.Ε. στο θέμα του οδικού Άξονα Ε61 που θα ενώνει την Καβάλα με την Δράμα σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Θεόδωρο Μαρκόπουλο

Προκλητική χαρακτήρισε τη στάση της Εγνατία Οδού Α.Ε. στο θέμα του οδικού Άξονα Ε61 που θα ενώνει την Καβάλα με τη Δράμα ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος. Σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη η εταιρεία δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για το έργο, παρά μόνον για το πώς θα γεμίσει με διόδια την Μακεδονία και την Θράκη.

Στις δηλώσεις του ο κ. Μαρκόπουλος σημείωσε πως «υπάρχει ένα θέμα με την Εγνατία γενικότερα. Η Εγνατία ήρθε, μας παρουσιάστηκε ότι ήταν πνιγμένη, ότι ήταν ασφυκτικός ο χρόνος για το έργο του Ε61, βέβαια δική της η ευθύνη για αυτό το θέμα. Για μας είναι σημαντικό, είναι τραγικό το ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η μελέτη ακόμα του Ε61. Παρόλα αυτά εγώ εκπροσωπώντας την Περιφέρεια πήρα μια ξεκάθαρη θέση πάνω στο ζήτημα και εκείνο το οποίο μένει σήμερα είναι επιτέλους να δούμε τι ακριβώς θέλει να κάνει η Εγνατία Οδός. Τη Δευτέρα πήρα από τον πρόεδρο της Εγνατία Οδού μία πρόσκληση στο mail για τη Θεσσαλονίκη του 2030. Ποσώς με ενδιαφέρει η Θεσσαλονίκη του 2030. Με ενδιαφέρει η Καβάλα του 2030, με ενδιαφέρει η Περιφέρεια ΑΜΘ του 2030, με ενδιαφέρει επιτέλους να καταλάβουν όλοι αυτοί οι κύριοι ότι η Βόρεια Ελλάδα δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη. Και με ενδιαφέρει να σταματήσει αυτή η προκλητική ρατσιστική εξόφθαλμη πολιτική της Εγνατία Οδού ΑΕ η οποία δυστυχώς γίνεται ανεκτή από την κυβέρνηση, η οποία λέει ότι: Το πρώτο διόδιο που ήταν να σχεδιαστεί ήταν να τοποθετηθεί έξω από τον ΤΙΤΑΝ στην κατεύθυνση Αθηνών Αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, δεν τοποθετήθηκε ποτέ. Αντιθέτως η Εγνατία σπεύδει να γεμίσει όλη την περιοχή μας διόδια, γιατί; Γιατί δεν έχει προτεραιότητα για παράδειγμα ο κάθετος άξονας Καβάλα – Δράμα – Σέρρες – Βουλγαρία και έχει προτεραιότητα ο κάθετος άξονας Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική; Και γιατί οι κάθετοι άξονες προς βορρά στην περιοχή μας προβλέπεται να αποκτήσουν διόδια και δεν προβλέπονται διόδια στο δρόμο προς Χαλκιδική; Αυτού του είδους η προσέγγιση με βρίσκει κάθετα αντίθετο και κάποτε θα πρέπει αφενός μεν η Εγνατία Οδός να πάψει να λειτουργεί με αυτήν τη μονομέρεια, αφετέρου δε θα πρέπει να πάψει κι αυτό είναι μια προτροπή προς τον υπουργό Υποδομών και παλιό μου γνώριμο τον Χρήστο Σπίρτζη, να γίνεται ανεκτή από την κυβέρνηση αυτή η προσέγγιση. Ξεκάθαρες κουβέντες».

ΒΙΟΠΑ

Αναφορικά με τη συνάντηση που είχε ο κ. Μαρκόπουλος με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας Άγγελο Τσατσούλη και με τη δήμαρχο Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα για το Βιοτεχνικό Πάρκο (ΒΙΟΠΑ) και τη παραχώρηση του στο Επιμελητήριο, σημείωσε πως «θα έχουμε κι άλλες συναντήσεις μέχρις ότου καταφέρουμε να βρούμε μια λύση. Δεν θέλω να ανακοινώσω τίποτα πάνω σε αυτό. Εκείνο το οποίο θέλω να πω όμως είναι ότι με ενοχλεί η προκλητική μονομέρεια όλων αυτών των δημοσιογράφων που σχολιάζουν στις εφημερίδες, διότι από τη μια μεριά τους ενοχλεί όταν δεν γίνεται τίποτα και από την άλλη μεριά εξίσου τους ενοχλεί όταν ξεκινάει μια προσπάθεια προκειμένου να γίνει κάτι. Κάπως πρέπει να συμβιβάσουν τις σκέψεις τους με την πραγματικότητα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση