Προβληματική η χρονιά για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας ακόμη και στην τουριστική περίοδο

Το Επιμελητήριο Καβάλας απέστειλε στον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας  επιστολή σχετικά με την επαναλειτουργία των δρομολογίων των λεωφορείων που συνδέουν την πόλη με το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος». Με αυτήν ζητούν την επαναλειτουργία των δρομολογίων από την Καβάλα προς το Αεροδρόμιο και αντίστροφα. Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ κ. Κώστας Πανταζής σε δηλώσεις του τόνισε πως η χρονιά είναι άκρως προβληματική για τους μετόχους της εταιρείας ενώ το εν λόγω δρομολόγιο είναι άκρως ζημιογόνο.

Ξεκίνησε λέγοντας ότι «η φετινή χρονιά είναι προβληματική γενικώς. Μια ιδιαίτερη χρονιά, πολύ δύσκολη για όλο τον κόσμο και για μας, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας, πάρα πολύ δύσκολη. Είναι μια μη αναμενόμενη τουριστική περίοδος. Διαψευστήκαμε. Ξεκινήσαμε με μεγάλες προσδοκίες γι’ αυτήν την περίοδο. Τα μηνύματα ήταν θετικά. Παρασυρθήκαμε και βάλαμε όλα τα δρομολόγια που είχαμε και πέρυσι, αλλά δυστυχώς  δεν είχαμε την ανάλογη επιβατική κίνηση. Είμαστε πολύ πεσμένοι σε σχέση με πέρυσι. Οικονομικά αυτό αποτελεί μια καταστροφή για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας. Αυτήν τη στιγμή επιβιώνει και συντηρείται αποκλειστικά από τους αυτοκινητιστές- μετόχους. Αυτοί συντηρούν με δικά τους κεφάλαια την επιχείρηση και με κάποια χρηματοδοτικά εργαλεία που μας έχει δώσει το κράτος, τα οποία είναι δάνεια και θα πρέπει να επιστραφούν. Μας έχει συσσωρεύσει, δηλαδή, μεγάλες ζημιές».

ΓΡΑΜΜΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

Για το θέμα του αεροδρομίου είπε ότι «μια γραμμή που πάντα την επιδοτούσαμε εμείς και ήταν ζημιογόνα ακόμη και στις καλές εποχές, δυστυχώς αυτήν τη στιγμή δεν είναι δυνατόν να την επιδοτούμε. Να επιδοτούμε δηλαδή κι άλλη ζημιογόνα γραμμή σε μία εποχή που τα οικονομικά μας είναι τόσο άσχημα. Αυτό απαντήσαμε και στην επιστολή μας προς το Επιμελητήριο. Δεν μπορούμε να σηκώσουμε ένα φορτίο και να επιδοτούμε μια ζημιογόνα γραμμή.

Βάζουμε κάποιες προτεραιότητες. Επειδή ο χαρακτήρας μας είναι και κοινωνικός, θα κοιτάξουμε πρώτα τα δρομολόγια που απευθύνονται στον απλό λαϊκό κόσμο. Να πάει στη δουλειά του, να πάει αργότερα ο μαθητής στο σχολείο. Δηλαδή τις βασικές ανάγκες. Για μας που δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε τα βασικά -εκεί οδεύουμε- δεν είναι εφικτό να βάλουμε μια γραμμή την οποία όντως θέλαμε να στηρίξουμε. Από μας, τουλάχιστον. Ας στηριχθεί από κάπου αλλού. Θα μπορούσε να επιδοτηθεί από κάποιον φορέα αν έχει τη δυνατότητα. Δεν μπορούμε να λέμε ότι το Υπεραστικό ΚΤΕΛ θα τραβήξει όλο το βάρος όταν αυτήν τη στιγμή έχει υποστεί αυτήν την πολύ μεγάλη ζημιά, που θα τη βρούμε μπροστά μας στο μέλλον. Έρχεται ο χειμώνας, επιτελούμε ένα έργο, η συγκοινωνία δεν μπορεί να σταματήσει, όπως δεν σταμάτησε καθόλου. Έχουμε μια ευθύνη απέναντι στον κόσμο».

ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

Μιλώντας, τέλος, για την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου, είπε ότι «η κίνηση δεν ήταν καλή. Είχαμε προσδοκίες να ήταν καλύτερη. Δυστυχώς διαψευστήκαμε. Δεν ήταν η αναμενόμενη. Ειδικά στις μεγάλες γραμμές που μας στηρίζουν, δηλαδή Θεσσαλονίκη- Καβάλα και Αθήνα- Καβάλα. Είχαμε μεγάλη αποτυχία. Μάλλον ο κόσμος δεν ήρθε στην Καβάλα, τη Θάσο όπου κι εκεί έχουμε μεγάλη ζημιά. Διαθέτουμε στη Θάσο μόνιμα 11 λεωφορεία και το καλοκαίρι βάζουμε άλλα 6-7. Εκεί η μείωση μπορεί να άγγιζε και το 80%-85%.

Πρέπει να σκεφτόμαστε, πλέον, πώς θα ανταπεξέλθουμε στο μέλλον. Οι δυσκολίες είναι μπροστά μας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *