«Οι της εταιρείας ΤΑΡ φάσκουν και αντιφάσκουν και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε τη γλώσσα της αλήθειας» δηλώνει ο Παναγιώτης Αρσονιάδης 

Ο καθένας προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του δήλωσε το μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής κ. Παναγιώτης Αρσονιάδης  για την όδευση του αγωγού ΤΑΡ,  καθώς οι εργασίες στο Ζυγό έχουν σταματήσει μετά τις αντιδράσεις των κατοίκων. υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή γίνονται κάποιες εργασίες στο χωράφι του Ζυγού όπου έχει διακοπεί η όδευση, αλλά πέραν τούτου ουδέν. Για αυτό και σχολιάζει ο κ. Αρσονιάδης ότι ο καθένας κάνει τη δουλειά του, με την έννοια ότι η εταιρία προσπαθεί να δείξει ότι στην περιοχή υπάρχει δραστηριότητα.

Όπως τόνισε «Θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο καθένας προσπαθεί από τη δική του πλευρά και αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ, να περάσει διάφορα σχήματα ή εν πάσει περιπτώσει να κάνει τη δουλειά του.

Η εταιρεία όπως βλέπει ο κόσμος έχει σταματήσει το έργο του αγωγού και αυτό το έχει κάνει  μεθοδευμένα, μετά τις αντιδράσεις βέβαια του κόσμου της περιοχής. Είδε τις αντιδράσεις εμπρός στις παράλογες και παράνομες δράσεις της…

Από εκεί και πέρα εμείς έχουμε περάσει σε μια τακτική ενημέρωσης των πολιτών για τις πραγματικές συνέπειες της εξέλιξης αυτού του έργου, έχουμε προχωρήσει σε ενημερωτικές εκδηλώσεις, σε έκδοση συγκεκριμένων  φυλλαδίων και στη δημιουργία ενός τηλεοπτικού σποτ το οποίο επειδή οι  οικονομικές μας δυνατότητες δεν μας επιτρέπουν να το παίξουμε στα τηλεοπτικά μας μέσα για το κακό που κάνει ο αγωγός, το βγάλαμε στα κοινωνικά δίκτυα».

ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ

Πρόσθεσε δε πως «Ετοιμάζουμε και ένα δεύτερο σπότ το οποίο θα είναι σε πλήρη αντιπαραβολή των όσων λέει η εταιρεία για τον αγωγό. Για να καταλάβει επιτέλους ο κόσμος, ότι η εταιρεία ψεύδεται,   δεν ισχύει τίποτε από αυτά που λέει επειδή βγαίνει στα ραδιόφωνα ή στα τηλεοπτικά σποτ….

Ενδεικτικά λέει ότι ο αγωγός θα είναι αόρατος αλλά ορατά θα είναι τα οφέλη του. Μα ποια οφέλη; Το κράτος δεν θα πάρει αντισταθμιστικά οφέλη. Δεν θα πάρει κάτι άλλο. Όλα είναι υπογεγραμμένα. Οπότε για ποια οφέλη μιλάμε; Για τα λίγα ευρώ που θα πέσουν αυτό το διάστημα.

Πως θα είναι αόρατος; Από την στιγμή που οι ίδιοι τους στην Περιβαλλοντική τους Μελέτη γράφουν ότι θα περιφραχτεί ο αγωγός επειδή πολύ απλά θα είναι ορατός από μακριά. Θα περιφραχθεί και θα περιπολείται. Όπότε μια και μιλάμε για χιλιάδες χιλιόμετρα αγωγού, από πού θα περνούν τα οχήματα της εταιρείας για να περιπολούν τον αγωγό;

Μήπως βγήκαν οχήματα που πετούν και δεν το ξέρουμε; Θα είναι οχήματα αριστερά και δεξιά, δίπλα πάντα στον αγωγό, και θα αποτελούν ένα τύποις διάδρομο Βέβαια αυτός ο διάδρομος  θα είναι διάδρομος άλλων αγωγών στην πορεία.

Και αυτό πρέπει να καταλάβει ο κόσμος, ότι δηλαδή κινδυνεύουμε να γίνουμε ένας διάδρομος αγωγών. Και αυτό όταν το λέμε στους πολιτικούς μας, ούτε λίγο ούτε πολύ το παραδέχονται.

Ότι δηλαδή αυτή είναι η μοναδική προοπτική έργων στην περιοχή μας. Δυστυχώς εδώ φτάσαμε. Οι πολιτικοί μας να κάνουν τέτοιες συμφωνίες και να δέχονται κάποια ψήγματα και ψίχουλα για να βρίσκουν τάχα κάποια δουλειά για κάποιο χρονικό διάστημα κάποιοι άνθρωποι και αυτό να λέγεται ανάπτυξη».

ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ

Και συνεχίζει  ο κ. Αρσονιάδης «Από εκεί και πέρα λένε ότι η γη θα καλλιεργηθεί. Αυτό είναι ίσως το πιο μεγάλο ψέμα μια και η γη θα υποστεί τεράστια ζημιά. Μα τα μηχανήματα που πατούν το χώμα είναι τόσο βαριά, πατούν και πιέζουν το χώμα τόσο πολύ που η οικιστική τους αποκατάσταση θα γίνει μετά από 20-25 χρόνια. Και αφετέρου, αυτό που φωνάζουμε εμείς, είναι το θέμα της ασφάλειας. Πώς θα καλλιεργείται η γη; Ο αγωγός θα θαφτεί στο ένα μέτρο. Το άροτρο έχει μήκος 90 εκατοστών. Άρα ποιος αγρότης θα έρθει και θα οργώσει  το χωράφι του; ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ; Γιατί δεν αναφέρονται πουθενά στην περίπτωση ενός ατυχήματος; Γιατί δεν αναφέρονται πουθενά παρά μόνο στην πρόβλεψη της ΜΠΕ που λέει ότι όταν τελειώσει το έργο θα μοιρασθεί  ένα φυλλάδιο που θα λέει  τι πρέπει να κάνει ο κόσμος, χωρίς η εταιρεία όμως να ευθύνεται, σε περίπτωση ατυχήματος. Αυτά είναι σοβαρότατα πράγματα τα οποία τα λένε οι ίδιοι οι της εταιρείας, που φάσκουν και αντιφάσκουν και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε τη γλώσσα της αλήθειας, Και αυτό κάνουμε και με τα ΜΜΕ και με τα μέσα δικτύωσης, ώστε να πετύχουμε τον στόχο, να αλλάξουμε την όδευση και να πάει ο αγωγός πάνω από τα βουνά, ώστε όλα να είναι πιο ασφαλή για όλους μας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *