«Οι κλήσεις είναι πολύ περισσότερες από τα προηγούμενα χρόνια και δυστυχώς εμείς δεν μπορούμε να τις καλύψουμε όλες», δηλώνει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ, Κώστας Τσιτσιλικάκης

Ιδιαίτερα επιβαρυμένες είναι οι υποχρεώσεις των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Καβάλας λόγω των αυξημένων περιστατικών. Ο πρόεδρος του Σωματείου των Εργαζομένων κ. Κώστας Τσιτσιλικάκης απευθύνει έκκληση ώστε να γίνουν προσλήψεις ζητώντας την κατανόηση των πολιτών.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «οι κλήσεις είναι πολύ περισσότερες από τα προηγούμενα χρόνια και δυστυχώς εμείς δεν μπορούμε να τις καλύψουμε όλες, γι’ αυτό και ζητάμε πολλές φορές τη συνεργασία του κόσμου, αν μπορεί κιόλας. Η συνεργασία είναι αν υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρουν οι ίδιοι το δικό τους συγγενή ή να μεταφερθούν οι ίδιοι στο νοσοκομείο. Σε κάποιες περιπτώσεις, όχι πάντα. Αν μπορεί να πάει κάποιος μόνος του, να μην κάνουμε εμείς το ταξί για να μεταφέρουμε τον κόσμο. Το λέω με βάση την εμπειρία μου διότι πάρα πολλές φορές έχουμε διακομίσει κόσμο απλά για να περάσουν τη σειρά. Υπήρξε όμως την προηγούμενη βδομάδα μια δημοσίευση ενός πολίτη που καταφερόταν εναντίον του ΕΚΑΒ γιατί υποστήριζε ότι μας κάλεσε στον Κεχρόκαμπο, και εμείς όπως ισχυρίζεται του είπαμε να πάρει ντεπόν. Αυτή δεν είναι η αλήθεια. Πράγματι μας κάλεσε η σύζυγος και μας ζήτησε να πάμε για να πάρουμε τη μητέρα του κυρίου γιατί είχε έντονο πόνο εδώ και μέρες στη μέση. Η συνάδελφος που διαχειριζόταν εκείνη την ώρα, 2.30 το βράδυ, αυτές τις κλήσεις, είπε ότι αν γίνεται –αφού στη Χρυσούπολη αλλά και στην Ελευθερούπολη δεν έχει ασθενοφόρο- να πάρει ένα παυσίπονο και να δούμε πώς θα πάτε κι αν είν αι το πρωί που θα υπάρχει ασθενοφόρο από τη Χρυσούπολη θα γίνει η μεταφορά για τα περαιτέρω. Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση της και ο εν λόγω κύριος έκλεισε το τηλέφωνο βρίζοντας. Η συνάδελφος όμως επειδή είναι έμπειρη. επικοινώνησε με τον κοντινότερο σταθμό που θα εξυπηρετούσε την περιοχή, το Κέντρο Υγείας Σταυρούπολης, αλλά κι εκεί δεν υπήρχε ασθενοφόρο. Παράλληλα χρειάστηκε να διαχειριστεί άλλα δύο περιστατικά, ένα καρδιολογικό στα Αμισιανά και ένα παθολογικό στην Καβάλα. Παρ’ όλα αυτά πήρε ξανά στον Κεχρόκαμπο, αλλά δυστυχώς της ανέφερε ότι αν περίμεναν από μας –ήταν ήδη στο Νοσοκομείο της Ξάνθης- τώρα θα είχαν πεθάνει. Η κυρία δεν νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο Ξάνθης, πήγε στα επείγοντα. Μπήκε στη βραχεία της Ξάνθης, μια αίθουσα που ελέγχονται για 2-3, της χορηγήθηκαν αντιπυρετικά –μπορεί και ντεπόν- της χορηγήθηκε και μία αντιβίωση και τελικά διαγνώστηκε ουρολοίμωξη. Υποχώρησε κι επέστρεψε σπίτι της».

ΑΔΙΚΑ

Και πρόσθεσε πως «Η ουσία είναι ότι κατηγορήθηκε για μία ακόμη φορά το ΕΚΑΒ για τις αδυναμίες και τις ελλείψεις του Κέντρου Υγείας σε Χρυσούπολη, Ελευθερούπολη και Σταυρούπολη. Είναι άδικο αυτό για μας, γιατί καθημερινά προσπαθούμε να σώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους. Δυστυχώς οι ανάγκες είναι πάρα πολύ μεγάλες και οι δικοί μας πόροι ελάχιστοι. Από τη στιγμή που τα ασθενοφόρα δεν διακτινίζονται, πρέπει κάπως να εξυπηρετήσουμε. Προσπαθούμε να διαχειριστούμε ασθενοφόρα και να κρίνουμε από κάποια στοιχεία που θα πάρουμε από το τηλέφωνο, να δούμε σε ποιο περιστατικό πρέπει να στείλουμε ασθενοφόρο. Με όλο αυτόν τον κίνδυνο που ελλοχεύει για μας και η απόφασή μας αυτή. Παρ’ όλα αυτά μέχρι σήμερα δεν έχει δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς δημιουργήθηκε αυτό, κακώς για μένα. Πιστεύω ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό. Με βάση την εμπειρία μου, είναι πάρα πολλές οι φορές που ιδιαίτερα το βράδυ διαχειριζόμαστε τέτοιου είδους περιστατικά και πρέπει να είμαστε λίγο σκληροί στο πότε πρέπει να στείλουμε ασθενοφόρα ή όχι».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *