Ξεκίνησε η διαδικασία για την ρύθμιση των οφειλών προς την ΔΕΥΑΚ

Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία ρύθμισης των χρεών καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της επιχείρησης κ. Απόστολος Χρόνης προσπαθούν να εισπράξουν τις μεγάλες οφειλές που υπάρχουν.

Όπως εξήγησε «Τέλος του μήνα θα παρθεί απόφαση για να δούμε τι ακολουθήσουμε για το 2020. Η εικόνα δείχνει ότι δύσκολα θα πάμε σε πάρα πολλές δόσεις. Θα κοιτάξουμε να τις αυξήσουμε και να πάμε από 24 σε 30 – 36 αλλά 100 δεν πρόκειται να γίνουν γιατί δεν μας βγαίνουν τα νούμερα.

Οι  μεγαλοφοειλέτες, άλλοι πλήρωσαν, άλλοι όχι ακόμη. Για παράδειγμα είμαστε σε επαφή με το Νοσοκομείο Καβάλας όπου ο διοικητής πιέζει το υπουργείο να του δώσει την άδεια ώστε να πληρώσει μια και χρήματα υπάρχουν στο ταμείο του. Απλά δεν έχει την έγκριση του υπουργείου αυτή την στιγμή!

Χρειάζεται αναμόρφωση του προϋπολογισμού του. Εμείς δόσεις πάντοτε κάνουμε. Απλά 100 είναι δύσκολο. Μέχρι 24 γίνονται και σήμερα. Αν μπεις στην ρύθμιση, και εάν κάποιος χρωστάει 1000 ευρώ και έχει και προσαυξήσεις άλλα 200 ευρώ όταν έρθει και δώσει εφάπαξ το ποσό, διαγράφονται οι προσαυξήσεις. Αυτό είναι άδικο για αυτόν που είναι τακτικός καλοπληρωτής.

Όλοι θα μπορούσαν να πουν ότι δεν πληρώνουν για 10 χρόνια, θα έρθουν μετά από 10 χρόνια, θα πληρώσουν όλο το ποσό και τίποτε παραπάνω. Οπότε αυτό δημιουργεί μια λάθος νοοτροπία. Και εμείς θέλουμε περισσότερες δόσεις αλλά αν δεν έχεις περισσότερα χρήματα δεν μπορείς να πας παρακάτω. Εμείς στο τέλος τέλος προσπαθούμε να πάρουμε ανείσπρακτες οφειλές ώστε να έχουμε ρευστότητα και να μην μπορούμε να πάμε σε αύξηση της τιμής του νερού. Γενικά είμαστε σε καλό ρυθμό με τις εισπράξεις και ευτυχώς πληρώνουν αυτοί που χρωστούν.

Για παράδειγμα μας πλήρωσαν ξενοδοχεία που είχαν να πληρώσουν 2 και 3 χρόνια».

ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ

Και πρόσθεσε πως «Ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας (ΟΛΚ)  άρχισε να πληρώνει, 250 χιλιάδες ευρώ οφείλει το νοσοκομείο, οι σχολικές επιτροπές θα πληρώσουν, ο Δήμος Καβάλας κάτι θα δώσει και έτσι προσπαθούμε να κρατήσουμε σταθερή την τιμή του νερού».

ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ

Ο ίδιος δήλωσε πως έχουν σταλεί στην εφορία ήδη 850 κλήσεις για οφειλές στην Εφορία, έχουν σταλεί επιστολές ότι αν μέχρι τέλος Νοεμβρίου αν δεν γίνει αποπληρωμή ή ρύθμιση χρεών αυτό θα πάει μοιραία στην εφορία.

«Αυτά είναι χρέη ιδιωτών. Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να πληρώσουν αλλά δεν πληρώνουν. Είναι άνθρωποι που πίνουν ρετσίνα κάθε βράδυ αλλά το νερό έτσι απλά δεν το πληρώνουν. Το 50% είναι κακοπληρωτές» τόνισε χαρακτηριστικά.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Με σκοπό την επικαιροποίηση του μητρώου καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι καταναλωτές που δεν έχουν μέχρι σήμερα δηλώσει τα πλήρη και ακριβή στοιχεία τους στη ΔΕΥΑΚ θα πρέπει να το κάνουν μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2020.

Οι καταναλωτές που δεν θα υποβάλουν τα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων τους, μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2020, κινδυνεύουν με διακοπή της υδροδότησης, αφού δεν θα υπάρχει πλέον συμβόλαιο υδροληψίας σε ισχύ.

Ιδιώτης διαμαρτυρήθηκε και επ αυτού ο κ. Χρόνης τόνισε ότι  «Καταρχάς θα πρέπει να πούμε ότι η εγγύηση παραμένει στον πελάτη. Διότι όταν κάνει διακοπή του υδρομέτρου τα 30 ευρώ θα επιστρέψουν πίσω. Είναι ενοικιαστές όπως φοιτητές που έρχονται για παράδειγμα κάθε χρόνο στην Καβάλα.

Έρχονται, μπαίνουν σε ένα σπίτι και συνεχίσουν να πληρώνουν λογαριασμό φοιτητή που ήρθε πριν από 15 χρόνια. Το υδρόμετρο θα είναι σταματημένο, συνδέεσαι με 30 ευρώ και μετά όταν τελειώνεις φεύγεις. Το υδρόμετρο θα πρέπει να είναι στο όνομα αυτού που έχει το σπίτι. Αν κάποιος έχει δώσει εγγύηση δεν θα χρειασθεί να έχει ξαναδώσει. Αν ο πατέρας έχει δώσει εγγύηση πηγαίνει η εγγύηση στο παιδί, επικαιροποιεί με Ε9 και αλλάζει το όνομα στον λογαριασμό.  Αν έχει δοθεί εγγύηση καλύπτεται η εγγύηση. Τα 30 Ευρώ δεν είναι της ΔΕΥΑΚ, παραμένουν στον ιδιοκτήτη. Υπάρχουν καταναλωτές που μπήκαν χωρίς εγγύηση στο δίκτυο της ΔΕΥΑΚ».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *