Να μην μείνει στα χαρτιά το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Καβάλας δηλώνει η βουλευτής Τάνια Ελευθεριάδου

Το θέμα είναι να μην μείνει στα χαρτιά το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης Καβάλας – Θεσσαλονίκης, όπως τονίζει η βουλευτής Καβάλας κ. Τάνια Ελευθεριάδου.

Όπως ανέφερε αρχικά “Πράγματι η κυβέρνηση διατύπωσε την άποψη της σπουδαιότητας ενός συστήματος συνδυασμένων μεταφορών το οποίο θα συμπεριλάμβανε την κατασκευή μιας σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέεται με το λιμάνι της Καβάλας. Επομένως το σημαντικό είναι τι γίνεται για την Καβάλα και ποιο θα είναι το όφελος για την πόλη μας. Η προηγούμενη ηγεσία επέλεξε να συνδυάσει ένα συνολικό πλάνο το οποίο θα ξεκινούσε από την Θεσσαλονίκη και θα κατέληγε στη Βουλγαρία.

Αυτή την στιγμή αυτό που διαφαίνεται να γίνεται είναι ότι η σιδηροδρομική Εγνατία δεν θα περάσει από τις Σέρρες και τη Δράμα. Το σημαντικό όμως θα πρέπει να αναλογιστούμε αν τελικά είναι αυτό. Γιατί ο ΟΣΕ για να καταλήγει σε αυτή την επιλογή είδε κάποιες επιστημονικές μελέτες.

Τις οποίες κάποια στιγμή πρέπει να τις δούμε και εμείς για να τις αξιολογήσουμε κιόλας. Το σημαντικό όμως είναι να μπορέσουμε αυτή την στιγμή να πάρουμε τις διαβεβαιώσεις από την Κυβέρνηση ότι το έργο δεν θα μείνει στα χαρτιά και ότι θα ενταχθεί σε ένα συνολικό πλαίσιο που θα κάνει την περιοχή ένα ισχυρό εμπορικό κέντρο. Αυτές τις διαβεβαιώσεις δεν τις έχουμε πάρει μέχρι τώρα.

Θα είναι ένα δίκτυο συνολικού σχεδιασμού που θα εντάσσει την Αλεξανδρούπολη και τη Βουλγαρία; Υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει; Είναι στα σχέδια η δημιουργία διπλής γραμμής; Έχει βρεθεί χρηματοδότηση; Και το σημαντικότερο, γιατί ενώ συμφωνούμε ότι τα λιμάνια της περιοχής θα παίξουν έναν καθοριστικό ρόλο αυτή την στιγμή φαίνεται ότι θα απειληθούν.

Αυτό το κομμάτι από την Αλεξανδρούπολη ως τη Βουλγαρία θα πωληθεί σε αμερικανικά συμφέροντα βάσει των πληροφοριών μας. Και συμφέροντα που ενδιαφέρονται για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης”.

ΔΥΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

Σύμφωνα με την ίδια κάτι τέτοιο θα είναι δυσμενές για την περιοχή μας για αυτό και θα πρέπει να κρατήσουμε τον έλεγχο της σιδηροδρομικής γραμμής και μάλιστα όλης, σε όλο το μήκος της και όχι μόνο Θεσσαλονίκη – Καβάλα. “Θα πρέπει να μας ενδιαφέρει τι θα γίνει και το υπόλοιπο κομμάτι και θα πρέπει να κρατήσουμε τον έλεγχο των λιμανιών μας και μόνο αυτό θα φέρει ανάπτυξη στην περιοχή μας. Όλες οι ενστάσεις, οι απορίες, που έχουμε για την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων όπως έχει γνωστοποιηθεί μέχρι σήμερα πρέπει να μας δώσει απαντήσεις η κυβέρνηση.

Εγώ αντιλαμβάνομαι τα επιχειρήματα όλων των πλευρών. Τείνω να συμφωνήσω με τον Περιφερειακό Σύμβουλο  κ. Κατσιμίγα που διαφωνεί με την χάραξη αλλά υπάρχουν θολά σημεία, αναπάντητα ερωτήματα και απαντήσεις πρέπει να μας δώσει η κυβέρνηση. Τι σκοπεύει να κάνει ο υπουργός και κύρια πρέπει να μας πει ποιο θα είναι το χρονοδιάγραμμα. Πρέπει να βλέπουμε το μεγάλο κομμάτι, τη μεγάλη εικόνα. Και αυτή είναι να προσπαθήσουμε όλοι μαζί οι τοπικοί φορείς να πάρουμε τη διαβεβαίωση της κυβέρνησης ότι επιτέλους αυτό το έργο θα ξεκινήσει με όποιο τρόπο αλλά θα ξεκινήσει” τόνισε καταληκτικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *