Κάθετα αντίθετος με τη λειτουργία νέων σταθμών διοδίων στην Καβάλα και γενικότερα στην Περιφέρεια ΑΜΘ είναι ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κώστας Αντωνιάδης

Κάθετα αντίθετος με τη λειτουργία νέων σταθμών διοδίων στην Καβάλα και γενικότερα στην Περιφέρεια ΑΜΘ είναι ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού ΑΜΘ κ. Κώστας Αντωνιάδης, καθώς όπως σχολιάζει σε μία απόσταση 300 χλμ θα λειτουργούν εφτά σταθμοί διοδίων κάτι που θα προκαλέσει προβλήματα και στον τουρισμό. Παράλληλα αυτό προκαλεί οικονομικά προβλήματα και στη διακίνηση εμπορικών προϊόντων καθώς αυξάνεται το κόστος τους.

Στις δηλώσεις του ο κ. Αντωνιάδης σημείωσε πως «ακόμα μια φορά βλέπουμε πως η Εγνατία Οδός η οποία έχει ένα συγκεκριμένο διοικητικό συμβούλιο και ένα συγκεκριμένο πρόεδρο ο οποίος έχει οριστεί από τη συγκεκριμένη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, σχεδιάζει τη δημιουργία νέων σταθμών διοδίων εδώ στην Περιφέρειά μας. Δηλαδή ήδη έχουμε το σταθμό διοδίων στη Μουσθένη και στον Ίασμο, ήδη τώρα δημιουργείται ο σταθμός στη Μέστη, δηλαδή μεταξύ Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης, καθώς επίσης θα δημιουργηθεί και νέος σταθμός διοδίων στην Άσπρη Άμμο. Αν λάβουμε υπόψη ότι ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ακόμα ένα σταθμό διοδίων στην Ασπροβάλτα και ένα στους Κήπους στην Αλεξανδρούπολη, στην είσοδο δηλαδή της χώρας μας από την Τουρκία, καταλαβαίνει κανείς επομένως ότι μιλάμε για εφτά σταθμούς διοδίων σε μια έκταση 300 χιλιομέτρων».

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Σχολίασε δε πως «αυτό θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα και στη μετακίνηση των ανθρώπων αλλά και στη μεταφορά των προϊόντων και πάνω από όλα στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι οι φορείς, τα Επιμελητήρια, η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου και δεύτερου βαθμού, όπως και οι επαγγελματίες του τουρισμού να αυξήσουμε την τουριστική προβολή της Περιφέρειάς μας. Όλοι μας προσπαθούμε να αυξήσουμε το τοπικό ΑΕΠ όσον αφορά τον τουρισμό στην Περιφέρειά μας, που είναι πράγματι χαμηλό σε σχέση με άλλες Περιφέρειες. Κάνουμε προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειάς μας όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα, συμμετέχουμε σε εκθέσεις στην Αθήνα προκειμένου να προσελκύσουμε και τους συνανθρώπους μας από την Αθήνα, από την Πελοπόννησο, από τη Στερεά Ελλάδα να έρθουν εδώ στην Περιφέρειά μας, στα νησιά μας, στη Σαμοθράκη και στη Θάσο, στην Καβάλα, στην Αλεξανδρούπολη, στη Δράμα, στην Κομοτηνή, στη Ροδόπη για να δουν τις ομορφιές μας, αλλά η συνεχόμενη αύξηση των σταθμών διοδίων σημαίνει αυξημένο κόστος μετακίνησης. Γιατί αν κάποιος θέλει για να έρθει από Αθήνα να πάει στην Αλεξανδρούπολη και να επιστρέψει μόνο για διόδια 170 ευρώ, καταλαβαίνει κανείς πόσο απαγορευμένη είναι αυτή η μετακίνηση. Επίσης και πόσος αθέμιτος ανταγωνισμός υπάρχει και στη διακίνηση των προϊόντων, άλλη τιμή έχει ένα προϊόν που κατασκευάζεται και παράγεται στην Αττική και άλλο που κατασκευάζεται και παράγεται στην Περιφέρειά μας».

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΟΜΗ

Πρόσθεσε δε πως «καταλαβαίνει κανείς πόσο μεγάλο πρόβλημα έχουμε από τη στιγμή που και η Εγνατία Οδός δεν είναι σύννομη και δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της απέναντι στην περιοχή μας. Να θυμίσω ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ο κάθετος άξονας στον Έβρο, με αποτέλεσμα να έχουν συμβεί πάρα πολλά δυστυχήματα, ένα μεγάλο έργο που έχει βαλτώσει. Και τέλος εδώ στην περιοχή μας δεν έχει προχωρήσει ο οδικός άξονας Ε61, δηλαδή η σύνδεση Καβάλας Δράμας προκειμένου να μπει και η Δράμα στην Εγνατία Οδό. Όλα αυτά τα προβλήματα είναι πάρα πολύ σημαντικά. Έχουμε κατ΄ επανάληψη εκφραστεί ότι κάποια στιγμή πρέπει να υπάρξουν αναλογικά διόδια, δηλαδή να πληρώνεις ανάλογα με πόσα χιλιόμετρα διανύεις. Το Περιφερειακό Συμβούλιο συνεδρίασε και εξέφρασε ομόφωνα ένα ψήφισμα το οποίο αντιτίθεται στη δημιουργία νέων σταθμών διοδίων στην περιοχή μας, αλλά δυστυχώς το κεντρικό κράτος κωφεύει».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση