Ιδιαίτερα επιτυχημένη η Black Friday στην Καβάλα

Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν η Black Friday στην Καβάλα καθώς η αγοραστική κίνηση κυμάνθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου κ. Βασίλη Λεμονίδη η ανταπόκριση των καταναλωτών ήταν μεγάλη κάτι που τους ικανοποιεί.

Ο ίδιος δήλωσε ότι «η Black Friday έχει μπει στη ζωή μας ειδικά τα τελευταία 3 χρόνια, έχει έρθει στη χώρα μας και στην πόλη μας πιο ειδικά από μεγάλη διαφημιστική καμπάνια που προήλθε από μεγάλες αλυσίδες και πολυκαταστήματα. Εμείς πέρυσι ως Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας και ως φορέας που εκπροσωπεί τη μικρή και την πολύ μικρή επιχείρηση, αυτό που κάναμε ήταν να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε από την προσέλευση και την επισκεψιμότητα τόσων καταναλωτών στην αγορά που βγαίνουν για να καταναλώσουν κι όχι για να κάνουν βόλτα. Προσπαθήσαμε να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο για τα μέλη μας, επικοινωνιακά, μέσω διαφήμισης είτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά γενικότερα να διαφημίσουμε την αγορά, την πόλη και τα μαγαζιά μας.

Αυτό κάναμε πέρυσι σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με φέτος. Είδαμε ότι υπήρχε μια καλή κίνηση και φέτος προχωρήσαμε ακόμη περισσότερο όσον αφορά τη διαφήμιση που παίζει σημαντικό ρόλο. Πετύχαμε και φέτος να κερδίσουμε από την Black Friday και νομίζω ότι το είδαμε όλοι στους τζίρους των καταστημάτων μας. Είναι μία Παρασκευή που ο κόσμος βγαίνει για να ψωνίσει. Έτσι κι εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι και να δημιουργήσουμε όλο αυτό το πλαίσιο και τις προϋποθέσεις ούτως ώστε να εκμεταλλευτούμε την κατάσταση για να κερδίσουμε για τους συναδέλφους και τα μέλη μας».

ΠΡΟΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Συνέχισε λέγοντας ότι «η Black Friday πέρασε, προχωράμε στα επόμενα που είναι ένας Δεκέμβρης με το χριστουγεννιάτικο ωράριο που έχει ψηφιστεί και έχει μοιραστεί στα καταστήματα και προχωράμε προς το τέλος της χρονιάς που ευχόμαστε να μας αφήσει με μία γλυκιά ανάμνηση κι ένα θετικό πρόσημο όσον αφορά το Δεκέμβρη.

Για τη Black Friday, θέλω να πω ότι κάτι το οποίο έρχεται από έξω εμείς το προσαρμόζουμε στα δικά μας δεδομένα. Αυτό που συνέβη φέτος και είναι λάθος κατά την άποψή μου, ότι μία Black Friday που είναι μια μέρα που στοχευμένα οι καταναλωτές θα βγουν για να αγοράσουν. Το να δημιουργούμε μια προϋπόθεση 3 ημερών ή 5 ημερών και ακόμη μιας εβδομάδας, νομίζω ότι δεν συμβαίνει πουθενά στον κόσμο. Και τι καταφέρνουμε; Ο τζίρος που θα μπορούσε να γίνει εκείνη τη μέρα και να είναι αρκετά καλός, να μοιράζεται σε πολλές μέρες και στο τέλος να μπερδεύουμε τον καταναλωτή και να του δημιουργούμε λάθος εντυπώσεις. Καλό είναι έτσι όπως σκέφτεται και στοχεύει ο Εμπορικός Σύλλογος για να βοηθήσει τα μέλη, εκείνη τη μέρα να γίνεται αυτό που πρέπει και να μην προχωράμε στην όλη αυτή κατάσταση που βλέπουμε όλοι. Κι όπως λέει και ο σοφός λαός, να μην βάλουμε τα χέρια μας και βγάλουμε τα μάτια μας. Ας κερδίσουμε από αυτό που μας δίνουν οι μεγάλοι και εκμεταλλευόμαστε εμείς οι μικροί, που είναι η μοναδική μέρα το χρόνο, κι ας μην το κάνουμε έτσι ώστε στο τέλος να αρχίσουμε να χάνουμε και να γκρινιάζουμε μεταξύ μας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *