«Θα παραμείνει στην Καβάλα η Egnatia Aviation», επιβεβαίωσε ο Μακάριος Λαζαρίδης μετά την επίσκεψή του στα γραφεία της εταιρείας

Η Egnatia Aviation  δεν πρόκειται να φύγει από την Καβάλα όπως το επιβεβαίωσε ο κ. Μακάριος Λαζαρίδης, υπεύθυνος του Γραφείου Επικοινωνίας του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη. Αυτό προέκυψε μετά την επίσκεψη του κ. Λαζαρίδη στα γραφεία της εταιρείας.

Για την επαφή που είχε και τα μηνύματα που εισέπραξε είπε ότι «την Πέμπτη είχα την πραγματικά πολύ μεγάλη ευχαρίστηση να επισκεφτώ μία από τις 5 κορυφαίες εταιρείες εκπαίδευσης πιλότων στην Ευρώπη. Πραγματικά είναι πολύ σημαντικό το ότι αυτή η εταιρεία βρίσκεται στο Νομό Καβάλας, στη Χρυσούπολη. Είχα μία ενδελεχή ενημέρωση από τον κ. Λυμπεράκη κι αυτό το οποίο μου ξεκαθάρισε είναι ότι η Egnatia Aviation προφανώς και δεν αποχωρεί από την Καβάλα. Αυτό που απλά συμβαίνει είναι ότι έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι ανάγκες της εταιρείας σε ώρες πτήσης καθώς διευρύνονται και μεγαλώνουν καθημερινά οι επαφές και οι συνεργασίες με αεροπορικές εταιρείες στο εξωτερικό που δίνουν –εμπιστεύονται θα έλεγα- στην Egnatia Aviation την εκπαίδευση των πιλότων τους, με αποτέλεσμα να αναζητά εναλλακτικά αεροδρόμια στη χώρα κοντά στη Βόρεια Ελλάδα, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στα συμβόλαια τα οποία έχει υπογράψει. Άρα, είναι πάρα πολύ καθαρό –και θέλω να το τονίσω αυτό, γιατί αισθάνομαι ότι υπάρχει μία παρεξήγηση σ’ αυτήν την ιστορία- ότι προφανώς η Egnatia Aviation δεν αποχωρεί από την Καβάλα. Θέλω να πω ότι εξέφρασα τόσο την προσωπική μου όσο και την στήριξη της Νέας Δημοκρατίας και του προέδρου μας, Κυριάκου Μητσοτάκη, σε τέτοιου είδους επενδύσεις που συμβάλλουν στην εξωστρέφεια και στην καινοτομία, οι οποίες τονώνουν και ενισχύουν την τοπική οικονομία αλλά και συνολικά την οικονομία της χώρας μας».

ΚΑΛΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Πρόσθεσε δε ότι «Είναι επενδύσεις τις οποίες εμείς θέλουμε ως Νέα Δημοκρατία, στηρίζουμε και θα στηρίζουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Από ‘κει και πέρα, έκανα μία έκκληση προς την ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και κυρίως προς το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας στο οποίο ανήκει το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, να βγει το ταχύτερο δυνατό σε διαγωνισμό. Παράλληλα θα πρέπει και η Frapport να βοηθήσει και να συμβάλει και να στηρίζει στο μέγιστο βαθμό τέτοιου είδους επενδύσεις. Ίσως –κι αυτό θέλω να το πω γιατί πάντα μιλάω με «γωνίες» στο λόγο μου- το 2010 η Egnatia Aviation ζήτησε και παρουσίασε ένα επενδυτικό σχέδιο αναφορικά με το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, ίσως και εδώ οι τοπικοί άρχοντες να μην έδωσαν τη σοβαρότητα και τη βαρύτητα που θα έπρεπε, σε μία επένδυση η οποία θα έφτανε τα 20 εκ. ευρώ και θα δημιουργούσε 100 επιπλέον θέσεις εργασίας στη ήδη υπάρχουσες 70. Εν πάση περιπτώσει κι επειδή δεν μ’ αρέσει να κοιτάω στο παρελθόν, αλλά στο παρόν και το μέλλον του νομού και της πατρίδας μας συνολικά, νομίζω ότι πρέπει να επιταχυνθούν οι διαδικασίες, να βγει το αεροδρόμιο σε διαγωνισμό. Από ‘κει και πέρα, επειδή στις προηγούμενες προσπάθειες δεν υπήρχαν άλλοι ενδιαφερόμενοι, να μπορέσει η Egnatia Aviation να πάρει το αεροδρόμιο, να κάνει τις επενδύσεις που πρέπει να κάνει ούτως ώστε να μπορέσει να εξυπηρετεί και το υψηλό πτητικό έργο το οποίο έχει. Μέχρι το 2018 και το 2019 οι ώρες πτήσεις που χρειάζεται η εταιρεία για την εκπαίδευση των πιλότων είναι 22.000. Από το 2020 και μετά θα αυξηθούν, θα υπερδιπλασιαστούν και θα πάνε στις 46.000. Γίνεται κατανοητό, λοιπό, ότι πρέπει να στηριχθεί η εταιρεία, να στηριχθεί η τοπική οικονομία της Καβάλας. Είμαι αισιόδοξος, πιστεύω ότι με δεδομένο ότι ο Νομός έχει τεράστια συγκριτικά πλεονεκτήματα, από πρωτογενή τομέα, από τουρισμό, από γεωθερμικά πεδία, από μεταποίηση, νομίζω ότι με την πολιτική αλλαγή στη χώρα μας, θα μπορέσουμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη και του ίδιου του Νομού μας που αυτό, τελικά, είναι και το μεγάλο στοίχημα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *