Θα γίνουν και άλλα βίντεο για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας σημείωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θ. Μαρκόπουλος

Το βίντεο της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας μας από το τηλεοπτικό κανάλι  Euronews ακόμη αποτελεί αγκάθι για όλη την Περιφέρεια. «Η διοίκηση της Περιφέρειας είναι μια και λειτουργεί συνολικά. Πολλές φορές ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος είπε ότι θα προχωρήσουμε και σε άλλες δράσεις, που αφορούν σε (νέα) βίντεο. Η διοίκηση της Περιφέρειας θα κριθεί όχι από ένα βίντεο, αλλά από τη συνολική προσπάθεια, που έχει κάνει στον τομέα του τουρισμού» τόνισε σε δηλώσεις που έκανε χθες στα τοπικά μέσα ενημέρωσης  ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, κ. Θόδωρος Μαρκόπουλος, ερωτηθείς αναφορικά με τις ενέργειες που θ’ ακολουθηθούν, ώστε να «διορθωθεί» κατά κάποιο τρόπο το βίντεο που πριν μερικές εβδομάδες «έπαιξε» στο Euronews, προκαλώντας τότε ποικίλες αντιδράσεις, ιδιαίτερα από τους δήμους Θάσου και Παγγαίου.

ΝΑ ΔΕΣΟΥΝ ..

«Δεν είναι θέμα να «διορθωθεί» κάτι, αλλά να συμπληρωθεί η συνολική προσπάθεια προβολής που κάνουμε. Όλες οι δράσεις είναι κομμάτια ενός πάζλ, που πρέπει να δέσουν μεταξύ τους. Δυστυχώς, περιορίζεται αυτή η σύνθεση, επειδή δεν έχουμε τους πόρους, που υπήρχαν σε άλλες περιοχές. Παρόλα αυτά, γίνεται μια αξιόλογη προσπάθεια και αυτό αναγνωρίζεται απ’ όλους», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά στην απάντησή του για το θέμα, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας.

Ο κ. Μαρκόπουλος ρωτήθηκε και για το θέμα του αυτοκινητόδρομου Καβάλας – Δράμας Ε61 και που αυτό σήμερα βρίσκεται.

Όπως είπε είναι «κολλημένη» η μελετητική διαδικασία, που αφορά στην κατασκευή του έργου.

«Μετά τη συνταξιοδότηση του ενός από τους μελετητές, το έργο έχει μείνει πολύ πίσω», τόνισε σχετικά ο αντιπεριφερειάρχης και επέρριψε μεγάλες ευθύνες στην «Εγνατία Οδός Α.Ε.» για το γεγονός, συμπληρώνοντας επίσης ότι ναι μεν τα παράπονα των κατοίκων του Αμυγδαλεώνα ήταν δικαιολογημένα ως ένα σημείο, αλλά αποτέλεσαν ένα ακόμη πρόσκομμά για την εταιρεία.

ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ

Πρόσθεσε δε πως  «Η μελετητική προσπάθεια έχει «κολλήσει». Ο αείμνηστος Περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης είχε επισημάνει στην «Εγνατία Οδός Α.Ε.» πριν αναλάβουμε τη διοίκηση, ότι θα έπρεπε να χωριστεί το έργο σε τρία μέρη. Πράγματι, έγινε, όμως ο ένας μελετητής συνταξιοδοτήθηκε. Παρά τις οχλήσεις και την πίεση που ασκεί ο ίδιος ο περιφερειάρχης σήμερα, το έργο έμεινε πολύ πίσω. Το μεσαίο τμήμα του έργου εξυπηρετείται με την παράκαμψη του δημοτικού διαμερίσματος Κρηνίδων, ωστόσο δεν είναι ο αυτοκινητόδρομος που θέλουμε, αλλά γίνεται η δουλειά μας. Προκειμένου να μην διαμαρτύρεται κανείς, θα μπορούσε να σταματά ο δρόμος στην παλιά εθνική της Ελευθερούπολης, όμως ο δρόμος, στο κομμάτι της Καβάλας, πρέπει πάση θυσία να συνδεθεί με την Εγνατία Οδό. Αυτό θέλουν και υποδεικνύουν οι Ευρωπαίοι, αυτό χρηματοδοτούν», ανέφερε στη συνέχεια των δηλώσεων του ο κ. Μαρκόπουλος.

ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ

Ακολούθως ανέφερε συμπληρωματικά ότι «Είναι ζήτημα ευθύνης όλων μας και όσων δεν θέλουν να τελειώσει η μελέτη. Μπορεί να μην ήταν η καλύτερη επιλογή (δια μέσου του δάσους στον Σταυρό). Τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», όμως κι εμείς δεν έπρεπε να τους δώσουμε ένα πρόσκομμα, για να καθυστερούν τη μελέτη. Είναι σοβαρές οι ανησυχίες των πολιτών, όμως το να μη γίνει ο Ε61 και να συνεχίζει να περνά και ο σημερινός δρόμος δίπλα από τις κρεβατοκάμαρες των κατοίκων, είναι κι αυτό σοβαρό ζήτημα. Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να κοπούν τα δέντρα στη δασώδη περιοχή της Θεσσαλονίκης. Με το έργο του περιφερειακού, η πόλη πήρε μια μεγάλη ανάσα. Δεν υποτιμώ τις ανησυχίες των πολιτών, όμως αν σε μια κρατική εταιρεία δώσεις την ευκαιρία να μακραίνει η αναμονή της μελέτης, μπλέκεις τα πράγματα περισσότερο».

ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Πρόσθεσε δε πως «Τον δρόμο που συνδέει την Κομοτηνή με τα σύνορα της Βουλγαρίας, θα έπρεπε να τον ζητάμε περισσότερο οι Καβαλιώτες, αφού στη Θάσο, στην Κεραμωτή και στους Αμμολόφους έρχονται να παραθερίσουν οι Βούλγαροι. Το ίδιο και τον άξονα Ξάνθη – Εχίνος – Βουλγαρικά σύνορα. Μας ενδιαφέρει να γίνει ο Ε61 και στα κομμάτια που δεν περιλαμβάνονται στην Π.Ε. Καβάλας, όπως και η βελτίωση του δρόμου από τη Δράμα μέχρι την Τούζλα. Σε αυτά τα θέματα πρέπει να έχουμε ευρεία προσέγγιση και περιφερειακότητα και να τα βλέπουμε πιο σφαιρικά».

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ – ΘΑΣΟΥ

Τέλος, ο αντιπεριφερειάρχης ρωτήθηκε και για το ζήτημα των ακτοπλοϊκών δρομολογίων και απάντησε  ότι  «Εμείς ζητήσαμε και παλιότερα και το παραδέχθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας, αντί τα δρομολόγια να εξετάζονται από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), να συσταθεί μια τοπική επιτροπή, που θα γνωμοδοτεί απευθείας στον υπουργό, που θα έχει την τελική απόφαση. Ο κ. Κουρουμπλής μας είπε πως οι υπηρεσιακοί παράγοντες του ανέφεραν ότι δεν θα αλλάξει κάτι, αν το θέμα συζητείται τοπικά στην Καβάλα ή στο Σ.Α.Σ.. Εξήγησα πως και θα αλλάξει, αφού θα είναι διαφορετική η προσέγγιση, αλλά και επειδή βλέπεις κάτι τοπικά, έχεις την ευκαιρία να το διαχειριστείς καλύτερα απ’ ότι να συζητείται το ίδιο θέμα στον Πειραιά ή να συσχετίζεται με άλλες ανομοιόμορφες και ετερόκλητες υποθέσεις. Δεν είναι μεγάλο ζήτημα μόνο ο αριθμός των δρομολογίων, αλλά και η χρονοθέτηση στη διάρκεια ημέρας. Το θέμα είναι ότι στην Αθήνα δεν θέλουν να χάσουν τον έλεγχο των δρομολογίων, π.χ. στον νομό Καβάλας, επειδή συγχέεται το θέμα με τον Πειραιά και τον Αργοσαρωνικό. Δεν μας ενδιαφέρει ο Αργοσαρωνικός, αλλά τι γίνεται εδώ και μαζί με τις ναυτιλιακές αρχές και το Λιμεναρχείο να βρίσκουμε λύσεις. Δεν θα πάμε χειρότερα, αλλά το ίδιο και καλύτερα. Δεν γίνεται αλλιώς».

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *