Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου το στοίχημα για το νέο Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κώστα Αντωνιάδη

O Περιφερειακός Σύμβουλος Καβάλας Κώστας Αντωνιάδης ορίσθηκε ως Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, δηλώνοντας ότι το στοίχημα είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Ο κ. Αντωνιάδης σημείωσε πως η φετινή χρονιά έχει ορισθεί ως έτος τουρισμού και ως εκ τούτου οι ευθύνες του είναι βαριές.

Στις δηλώσεις του ο κ. Αντωνιάδης σημείωσε πως «η Περιφέρεια και ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος έχει αναγάγει τον τουρισμό σε πρωταρχική προτεραιότητα για την Περιφέρειά μας, γιατί πιστεύει ότι έχουμε όλα εκείνα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τα οποία μπορεί να μας οδηγήσουν να γίνει η Περιφέρεια ΑΜΘ ένας τουριστικός προορισμός αριστείας τεσσάρων εποχών. Το στοίχημα είναι ότι πρέπει να αναδείξουμε όλα εκείνα τα πλεονεκτήματα, τις ομορφιές μας, το φυσικό περιβάλλον, τον πολιτισμό μας, ώστε να γίνει ένας σωστός συγκερασμός, για να μπορέσει να υπάρξει μια επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν για τους 12 μήνες. Δεν είναι εύκολο το στοίχημα, οι προκλήσεις είναι πάρα πολλές, αλλά νομίζω στους 30 μήνες της διοίκησης έχουμε αποδείξει ότι έχουμε κάνει σημαντικά βήματα προόδου και για αυτό το λόγο υπάρχει μια αυξητική τάση τουριστικού ρεύματος στην Περιφέρειά μας. Αν εξαιρέσουμε τη θερινή σεζόν όπου πράγματι υπάρχει μια πληρότητα που αγγίζει στο 100%, από κει και πέρα δυστυχώς τους χειμερινούς μήνες υπάρχει μια καθίζηση στους τουρίστες που επισκέπτονται την Περιφέρειά μας. Παρόλο που έχουμε σημαντικά αξιοθέατα τα οποία πρέπει να τα αναδείξουμε, να θυμίσω το χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού, το Παγγαίο Όρος, τον ορεινό όγκο της Δράμας και της Ροδόπης, μπορούν επίσης να γίνουν παρεμβάσεις στα βήματα του Αποστόλου Παύλου μέσω του θρησκευτικού τουρισμού που είναι 12μηνης επισκεψιμότητας, να αναδείξουμε τα μοναστήρια μας, μπορούμε να αναπτύξουμε το συνεδριακό τουρισμό, τον αθλητικό τουρισμό, το μαθησιακό τουρισμό. Να γίνουν δηλαδή εκείνες οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες που θα έχουν θετική έκβαση στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος για την Περιφέρειά μας».

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Ερωτηθείς ο κ. Αντωνιάδης αν θα αλλάξει κάτι στην πολιτική της Περιφέρειας αναφορικά με τις τουριστικές εκθέσεις, σημείωσε πως «επειδή υπήρχε συνεργασία σε όλους αυτούς τους μήνες και με τον Περιφερειάρχη και με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο κ. Αμοιρίδη, πολιτική της Περιφέρειας είναι ότι στη σύγχρονη εποχή, της τεχνολογίας και του διαδικτύου, είναι μεν σημαντική και η παρουσία μας σε τουριστικές εκθέσεις, αλλά δεν είναι και τόσο απαραίτητες. Θα κάνουμε στοχευμένες κινήσεις σε τουριστικές εκθέσεις, όπως αυτή στο Βερολίνο που ξεκίνησε χθες και ολοκληρώνεται την Κυριακή και είναι η μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στην Ευρώπη, από κει και πέρα νομίζω ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε περισσότερο το διαδίκτυο. Να πω ένα παράδειγμα, ένα βιντεάκι που παίξαμε στην Τουρκία που κόστισε περίπου 3.500 ευρώ, είχε 1.300.000 θεάσεις. Καταλαβαίνει κανείς λοιπόν πόσο σημαντικό όπλο είναι πια η σύγχρονη τεχνολογία, παρά να πηγαίνεις σε μια έκθεση που δεν έχεις τόσες πολλές επισκέψεις. Για όλα αυτά πρέπει να υπάρξει ένας συγκερασμός, ναι και στις εκθέσεις, πρέπει να δώσουμε βαρύτητα όμως και στη διαδικτυακή διαφήμιση, όπως επίσης και στους διαμορφωτές κοινής γνώμης. Η αύξηση που παρατηρούμε στην Περιφέρειά μας και από τη βαλκανική χερσόνησο αλλά και από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη δεν είναι τυχαία. Κατά καιρούς έχουμε φιλοξενήσει δημοσιογράφους του τουρισμού στην Περιφέρειά μας όπου τους δείξαμε τις ομορφιές μας, τους δείξαμε τα κειμήλια που έχουμε και αυτοί πήγαν στις χώρες τους και κάνανε διαφήμιση. Επίσης πολύ σημαντικό κατά την άποψή μου είναι και ήδη το μεθοδεύουμε να υπάρξει και μια διαφήμιση σε μεγάλα ευρωπαϊκά κανάλια, ήδη υπάρχει μια διαφήμιση στο Euro news όπου δείχνουμε τις ομορφιές της Περιφέρειάς μας. Εν κατακλείδι χρησιμοποιούμε όλους τους τρόπους προβολής και δεν μένουμε μόνο σε ένα. Από κει και πέρα πρέπει να εκμεταλλευτούμε όμως και την τεχνολογία».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση