«Η ΔΕΥΑΚ είναι κοντά στον πολίτη και σε περιπτώσεις ζημιών» ξεκαθαρίζει ο πρόεδρος της επιχείρησης  Χαράλαμπος Κουφατζής

Οι τελευταίες βροχοπτώσεις προκάλεσαν πολλές ζημίες σε κατοικίες ενώ όπως έγινε γνωστό αν κάποιες οικίες έχουν πλημμυρίσει με ευθύνη της ΔΕΥΑΚ τότε θα αποζημιωθούν  οι ιδιοκτήτες τους, όπως το επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της επιχείρησης κ. Χαράλαμπος Κουφατζής.

Η πρόσφατη κακοκαιρία στην Καβάλα προκάλεσε αρκετά προβλήματα ενώ πολλοί είναι αυτοί που επιμένουν ότι όσοι υπέστησαν ζημιές λόγω των έντονων πλημμυρικών φαινομένων θα τύχουν αποζημίωσης από τη ΔΕΥΑΚ.

Σχετικά ο κ. Κουφατζής λοιπόν δήλωσε ότι  «αν υπάρχει ζημία που είναι ευθύνη της ΔΕΥΑΚ φυσικά και θα κινήσουμε τις νόμιμες διαδικασίες  ώστε να δώσουμε τις αποζημιώσεις σε όσους είχαν τέτοια προβλήματα.

Κάτι τέτοιο έχει ξαναγίνει αν και η νόμιμη διαδικασία είναι να γίνει προσφυγή στα Δικαστήρια και μετά την εκδίκαση της υπόθεσης  να δοθεί η νόμιμη αποζημίωση.

Αν είναι ευθύνη της ΔΕΥΑΚ φυσικά και θα αποζημιώσουμε τον πολίτη. Έχουμε για παράδειγμα πλημμύρα σε πολυκατοικία στην οδό Κολοκοτρώνη. Εγώ ο ίδιος πήγα εκεί και έκανα αυτοψία για το μέγεθος της ζημιάς.

Θα είμαστε φυσικά δίπλα στον πολίτη που έπαθε αυτή τη μεγάλη ζημιά αλλά θα πρέπει πρώτα να εξετάσουμε αν αυτό όλο είναι ευθύνη της ΔΕΥΑΚ. Αν αυτό είναι το συμπέρασμα η αποζημίωση είναι δεδομένη».

ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Ο ίδιος μάλιστα τόνισε ότι αν το όλο θέμα προήλθε από φρεάτιο της ΔΕΥΑΚ τότε θα επέλθει η αποκατάσταση αλλά έτσι και αλλιώς η νεροποντή ήταν πρωτόγνωρη. «Εμείς προληπτικά το τελευταίο διάστημα είχαμε καθαρίσει όλα τα φρεάτια από την περιοχή του Τελωνείου μέχρι και την Χρυσοστόμου Σμύρνης. Για αυτό και δεν είδαμε πλημμύρες όπως άλλες φορές. Το σύστημα των φρεατίων της ΔΕΥΑΚ κατάφερε να μεταφέρει τον μεγάλο όγκο του νερού.

Τα προβλήματα ήταν αρκετά αλλά όχι τόσα αν δεν είχαμε καθαρίσει τα φρεάτια. Για αυτό και ανταποκρίθηκε το σύστημα και τα αντλιοστάσια λειτούργησαν σωστά. Δεν είχαμε λειτουργήσει σπασμωδικά. Κάναμε έγκαιρα τις απαραίτητες κινήσεις μας. Εμείς θα επισκεφθούμε όλα τα μέρη της πόλης που συνήθως έχουν θέμα και θα κάνουμε το παν ώστε να μην αντιμετωπίσουμε πλημμυρικά φαινόμενα.

Από την άλλη κάνουμε το παν και η σύμβαση προχώρησε ώστε η παραγγελία των ανταλλακτικών ΓΙΑ ΤΟΝ Σταθμό Βιολογικού Καθαρισμού στην Άσπρη Άμμο να έχει γίνει και μόλις έρθουν τα ανταλλακτικά θα έχουμε λύσεις στο βιολογικό ώστε να μην επηρεάζονται Άσπρη Άμμος και Δάτο. Περιμένουμε τον ανάδοχο, δυστυχώς δεν μπορώ να πω πότε θα έρθουν τα ανταλλακτικά αλλά μέσα στον Ιούλιο θα έχουμε λύση».

ΟΦΕΙΛΕΣ

Οι εκπρόθεσμες οφειλές της ΔΕΥΑΚ είναι 4 εκ. ευρώ, όπως ο ίδιος δήλωσε στην συνέχεια. «Τα 2 εκ. προέρχονται από 1700 υδρόμετρα που χρωστούν πάνω από 500 ευρώ ο κάθε καταναλωτής  και πλέον η επιχείρηση μόνο ποσά μεγαλοφειλετών μπορεί να βεβαιώσει. Εμείς ξέρουμε τους καταναλωτές που έχουν το μεγάλο όφελος. Στην επιχείρηση της ΔΕΥΑΚ ποτέ μέχρι σήμερα δεν έγινε βεβαίωση ποσού και αυτό έφερε τις μεγάλες οφειλές.

 

Για αυτό τώρα στέλνουμε ενημερωτικές επιστολές στους οφειλέτες, μετά θα στείλουμε ονομαστικά επιστολές και στο τέλος θα πάμε σε βεβαίωση οφειλών ώστε να λάβει επιτέλους η ΔΕΥΑΚ τα ποσά που της οφείλονται.

Αποφάσεις υπάρχουν, η ΔΕΥΑΚ είναι κοινωφελής επιχείρηση, το νερό είναι αγαθό και εμείς θα είμαστε δίπλα στον πολίτη για να τον βοηθήσουμε. Αρκεί να δείξει και πολίτης ενδιαφέρον και ας δώσει κάτι» σημείωσε καταληκτικά.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *