«Η αγορά δεν μπορεί να περιμένει, θέλει άμεσες λύσεις» δηλώνει ο Γιάννης Κελγιώργης επανεκλεγείς στο δ.σ. του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας

Ολοκληρώθηκε ως γνωστό η εκλογική διαδικασία στον Εμπορικό Σύλλογο Καβάλας η οποία διεξήχθη την Πέμπτη 14 και την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019 για την ανάδειξη του Νέου Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και των αντιπροσώπων των εμπόρων της Καβάλας στην Ομοσπονδία.

Μεγάλος νικητής ήταν η παράταξη «Ενωτική Κίνηση Εμπόρων» με επικεφαλής τον Βασίλη Λεμονίδη, ο οποίος επανεκλέχτηκε με εμφατική διαφορά από την «Αγωνιστική Συσπείρωση Εμπορικού Συλλόγου» με επικεφαλής τον Θόδωρο Κοντογεωργίου.

Σε σχετικές δηλώσεις ο επανεκλεγείς κ. Κελγιώργης τόνισε ότι   «Δύο ημέρες με εκλογές σε ένα άριστο εκλογικό κλίμα! Άλλωστε τα προβλήματα είναι κοινά, δεν έχουν χρώμα ούτε αποχρώσεις. Οπότε όλοι μαζί και οι 13 του νέου διοικητικού συμβουλίου κοιτάμε το αύριο, να σταθούμε δίπλα στις διεκδικήσεις και στα θέματα που αφορούν τον εμπορικό κόσμο της πόλης μας,

Τα προβλήματα είναι πάρα πολλά άλλωστε ενώ καθημερινά προκύπτουν και περισσότερα. Υπάρχει αυτή την στιγμή μια θετική όψη από την κυβέρνηση για τα θέματα του εμπορικού κόσμου και περιμένουμε να τα δούμε και να αποτυπωθούν και σε πράξη.

Εμείς είμαστε εδώ για να βάλουμε πλάτη όπου χρειασθεί και φυσικά ζητάμε και από την τοπική κοινωνία, τους τοπικούς άρχοντες, το Δήμο Καβάλας, την Περιφέρεια να σταθεί στα προβλήματα, είτε αυτά αφορούν πεζοδρομήσεις, είτε πάρκινγκ, είτε τουριστική προβολή της πόλης, έτσι ώστε να γίνει η πόλη μας όσο το δυνατόν πιο επισκέψιμη, πιο ανθρώπινη, πιο ευρωπαϊκή πόλη για να χαίρεται και ο ταξιδιώτης αλλά και οι πολίτες που ζούμε σε αυτή την πόλη!».

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Και πρόσθεσε πως «Πλέον και μια και υπάρχει συνέχεια στη διοίκηση  συνεχίζει η διοίκηση του κ. Λεμονίδη, δεν ξεκινάει σήμερα. Υπάρχουν βέβαια κάποια θέματα που αναγκαστικά για λόγους νομιμότητας σταμάτησαν, λόγω της προεκλογικής περιόδου, δεν νομιμοποιούμασταν κάποια πράγματα να τα προχωρήσουμε. Τώρα όμως με την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. και την συγκρότηση σε Σώμα που πιθανώς θα γίνει μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε θα ξεκινήσουμε κανονικά να ρυθμίσουμε όλες αυτές τις εκκρεμότητες, με κυρίαρχα θέματα πρωτίστως την συνάντηση με το Δήμαρχο Καβάλας και φυσικά τις προετοιμασίες για την Black Friday την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου. Αυτά τα δύο είναι τα πρώτα που ιεραρχικά θα τεθούν για να λυθούν άμεσα. Γιατί υπάρχουν θέματα, όπως οι πεζόδρομοι, θέματα καθαριότητας και πρέπει να γίνει μια πρώτη συνάντηση του νέου Δ.Σ. με το Δήμαρχο Καβάλας κ. Μουριάδη ώστε να τα δούμε επί τάπητος και να προχωρήσουμε σε λύσεις άμεσες. Η αγορά δεν μπορεί να περιμένει, θέλει άμεσες λύσεις».

«ΠΡΟΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ» ΤΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ BLACK FRIDAY

Η ανάγκη των καταναλωτών, η «εκπαίδευσή» τους στην αναζήτηση των ευκαιριών, αλλά και η αυξημένη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου -και άρα της αναζήτησης τιμών και προϊόντων- έχει πλέον επιβάλει το καθεστώς των προσφορών στην ελληνική αγορά, με αποκορύφωμα την Black Friday.

Αν και πολλοί προέβλεπαν ότι ο θεσμός των «ακραίων» προσφορών θα «ξεφουσκώσει», ήδη οι έμποροι προθερμαίνονται για την παρουσίαση της πρότασής τους την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, πριν ακόμη ολοκληρωθεί το δεκαπενθήμερο των ενδιάμεσων χειμερινών εκπτώσεων.

Σύμφωνα δε με εκτιμήσεις, η Black Friday θα λάβει και φέτος διαστάσεις και θα επεκταθεί τόσο χρονικά (πιθανότατα έως και τη Δευτέρα, που κατά το εμπορικό έθιμο επέρχεται η Cyber Monday, ενώ δεν αποκλείεται να ξεκινήσουν από την Πέμπτη) όσο και προϊοντικά, καθώς πλέον κάθε κατηγορία λιανεμπορικής επιχείρησης επιδιώκει να καρπωθεί μερίδιο από το καταναλωτικό εισόδημα.

Αν και τον θεσμό της Black Friday εισήγαγε στην ελληνική αγορά η Public, ακολουθούμενη από τις μεγάλες αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρικών (Πλαίσιο, Κωτσοβολος), την πρακτική υιοθέτησε πλήθος τόσο οργανωμένων όσο και μεμονωμένων επιχειρήσεων.

Ακολουθώντας μάλιστα τη μέθοδο της Amazon, η ηλεκτρονική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, Skroutz.gr έχει ήδη δημιουργήσει ειδική σελίδα παρακολούθησης της πτώσης τιμών που προσφέρουν τα συνεργαζόμενα καταστήματα, οι οποίες αναμένεται να κορυφωθούν όσο πλησιάζει η 29η Νοεμβρίου.

Οι μεγάλες αλυσίδες έχουν ήδη ειδικές ειδοποιήσεις (Πλαίσιο, Praktiker κ.ά.) στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, ώστε να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες ή ώρες πριν για τις σχετικές προσφορές. Η συγκεκριμένη τακτική αφενός εξυπηρετεί την άγρα πελατών, αλλά και προετοιμάζει το σύστημα κάθε επιχείρησης, έτσι ώστε να αντεπεξέλθει στον εφοδιασμό καταστημάτων αλλά και του συστήματος παραδόσεων.

Το μερίδιό τους στην Black Friday θα διεκδικήσουν φέτος και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως η Σκλαβενίτης (με προσφορές σε είδη οικιακής χρήσης και έπιπλα) και η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσω του συστήματος συλλογής πόντων, που θα προσφέρει στους καταναλωτές που θα επιλέξουν συγκεκριμένους συνδυασμούς προϊόντων.

Παράλληλα, τα online καταστήματα φιρμών ένδυσης αλλά και τα φυσικά δίκτυα (Zara, H&M) όπως και τα καταστήματα καλλυντικών θα προσφέρουν νέες εκπτώσεις στο πλαίσιο της Black Friday.

Τέλος, ο διεθνής ανταγωνισμός -που έχει προφανώς προετοιμαστεί για τη Μαύρη Παρασκευή- αναμένεται να «κλέψει» μερίδιο της εγχώριας ζήτησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *