Επίκειται  επιβολή της υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας στις ναυτιλιακές εταιρίες για τα δρομολόγια Καβάλας – Πρίνου

Ο βουλευτής Καβάλας κ. Γιώργος Παπαφιλίππου επικοινώνησε άμεσα με  το Υπ. Ναυτιλίας για να δοθεί λύση στο θέμα των δρομολογίων Καβάλας – Πρίνου, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρίες με επιστολή τους προς το ΣΑΣ γνωστοποίησαν τις προθέσεις τους να μην εκτελούν δρομολόγια το χειμώνα από την πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Ο βουλευτής ξεκαθάρισε ότι το υπουργείο θα επιβάλλει στις εταιρείες το καθεστώς δημόσιας υπηρεσίας  για την εκτέλεση αυτών των δρομολογίων.

Συγκεκριμένα ο κ. Παπαφιλίππου σημείωσε πως «άμεσα επικοινώνησα με το υπουργείο Ναυτιλίας και συγκεκριμένα με το Γενικό Γραμματέα, του έθεσα ξανά υπόψη το ζήτημα το οποίο το γνωρίζουν και το ανέμεναν και οι ίδιοι ότι θα συνέβαινε, γιατί η στάση αυτή και η συμπεριφορά των εταιριών επαναλαμβάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Και είχα τη διαβεβαίωση από τον υπουργό ότι θα επιβληθεί και πάλι φέτος υποχρέωση δημόσιας υπηρεσίας στις ναυτιλιακές εταιρίες και θα διασφαλιστούν τα δρομολόγια, τουλάχιστον ίσα σε αριθμό με τα περσινά. Άρα οι συμπολίτες μας να ησυχάσουν, να μην ανησυχούν, να μη φοβούνται ότι δεν θα εξυπηρετούνται φέτος από τη γραμμή Καβάλας – Πρίνου».

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΙΕΣΗ

Εκτίμησε δε ότι «θα πρέπει να ασκηθεί η μεγαλύτερη δυνατή πίεση στις ναυτιλιακές εταιρίες από τις τοπικές κοινωνίες της Καβάλας και της Θάσου, ώστε να πάψουν να σκέφτονται την κατάργηση της γραμμής αυτής, αλλά αντίθετα να φροντίσουν για την αναβάθμισή της επ΄ ωφελεία των τοπικών κοινωνιών και πιστεύω και των ίδιων των εταιριών. Γιατί η γραμμή αυτή μπορεί να μην είναι τόσο κερδοφόρα όσο η γραμμή Κεραμωτής – Θάσου, όμως δεν παύει να είναι κερδοφόρα. Και το λέω και πάλι, στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης τους οι εταιρίες έχουν υποχρέωση να την αναβαθμίσουν αυτή τη γραμμή. Γιατί να μην ξεχνούν ότι η οικονομική τους ευρωστία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στους συμπατριώτες μας της Θάσου του νοτίου τμήματος που είναι σημαντικότατη μερίδα από απόψεως αριθμού. Επίσης φαίνεται ότι η Καβάλα δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμα το όφελος που έχει από τη λειτουργία της γραμμής αυτής, γιατί οι φορείς της δεν ασκούν τις δέουσες πιέσεις προς τις εταιρίες. Γιατί το υπουργείο αυτό που είναι να κάνει το κάνει εδώ και πολλά χρόνια, δηλαδή επιβάλλει υποχρέωση δημόσιας υπηρεσίας. Όμως η διαδικασία που προβλέπεται από το νόμο είναι υποβολή αιτήσεων για τη δρομολόγηση πλοίων από τις ίδιες τις εταιρίες, τα δρομολόγια σε κάθε γραμμή δεν τα καθορίζει από μόνο του το υπουργείο. Θα πρέπει να υποβληθούν σχετικές αιτήσεις. Αν βέβαια συντρέχει η περίπτωση επιβολής δημόσιας υποχρέωσης, τότε επιβάλλεται αυτή η υποχρέωση».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση