Εξώδικο στον ΔΕΔΔΗΕ από Εμπορικό Σύλλογο, Επιμελητήριο και Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών για τις διακοπές ρεύματος

Εξώδικο έστειλαν ο Εμπορικός Σύλλογος, το Επιμελητήριο και η Ομοσπονδία Επαγγελματοβιοτεχνών στον ΔΕΔΔΗΕ για τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ. Μάρκο Δέμπα αναμένουν την απάντηση διαφορετικά θα προχωρήσουν σε αγωγή.

Ο κ. Δέμπας δήλωσε ότι «μετά κι από τα σημεία που μας επισήμαναν οι νομικοί μας σύμβουλοι, σαν πρώτο βήμα το οποίο έπρεπε να κάνουμε ήταν να στείλουμε εξώδικο προς το ΔΕΔΔΗΕ ζητώντας συγκεκριμένα στοιχεία για τις μέρες, τις ώρες, τις περιοχές και τις αιτίες που είχαμε αυτές τις πολύωρες διακοπές την προηγούμενη εβδομάδα, έτσι ώστε να έχουμε κάποια επίσημα στοιχεία για το τι έγινε. Ταυτόχρονα συλλέγουμε πληροφορίες και από τις επιχειρήσεις μας για τις βλάβες που έχουν υποστεί έτσι ώστε να πάμε με συγκεκριμένα στοιχεία στην Εισαγγελία για να δούμε ακριβώς τι συμβαίνει και τι δεν πρέπει να γίνει από ‘δω και πέρα. Θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε κάποιες απαντήσεις και να ξέρουμε ότι από ‘δω και πέρα ο ΔΕΔΔΗΕ έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μην ξανασυμβεί αυτή η απαράδεκτη, εξοργιστική κατάσταση που βιώσαμε».

ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Τα επόμενα βήματα που θα κάνουν, αν δεν απαντήσει ο ΔΕΔΔΗΕ, είπε ότι «εμείς έτσι κ αλλιώς θα προσφύγουμε στην Εισαγγελία. Και νομίζω θα είναι ακόμη χειρότερα για το ΔΕΔΔΗΕ αν δεν μας δώσει τα επίσημα στοιχεία. Σύμφωνα και με τη σχετική νομοθεσία πάντοτε θα πρέπει να ενημερώνουν έστω και την επόμενη μέρα το τι έχει συμβεί. Μέχρι τώρα δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση, ούτε πού έγιναν αυτές οι διακοπές και οι βλάβες και για ποιον λόγο υπήρξαν. Επομένως είναι εκτεθειμένοι σ’ αυτά τα οποία έπρεπε να έχουν κάνει ήδη. Εμείς σαν φορείς, Επιμελητήριο, Ομοσπονδία, Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας, κάνουμε αυτές τις κινήσεις για να δώσουμε και τη δυνατότητα στα μέλη μας να γνωρίζουν ότι οι φορείς τους είναι μαζί τους, τους στηρίζουν, κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις έτσι ώστε και οι ίδιες θα δούμε αν θα είναι μαζικές αγωγές ή μεμονωμένες, θα διεκδικήσουν εφόσον έχουν υποστεί ζημιές, σε εξοπλισμούς και αναλώσιμα προϊόντα που αναγκάστηκαν να πετάξουν, αλλά ακόμη και σαν ηθική βλάβη, διαφυγόντα κέρδη, να διεκδικήσουν αυτά που πρέπει να διεκδικήσουν. Γνωρίζουμε ότι ήδη υπάρχουν δεδικασμένες τέτοιες καταστάσεις τα τελευταία χρόνια, που αυτό είναι ιδιαίτερα θετικό. Νομίζω ότι αυτήν τη φορά δεν θα το αφήσουμε έτσι διότι για 4 μέρες ταλαιπωρήθηκε και η πόλη και η ευρύτερη περιοχή και νομίζω ότι θα δώσουμε ένα μήνυμα ότι θα πρέπει να μας σέβονται και θα πρέπει και οι ίδιοι να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες, εφόσον όπως λένε υπάρχει παλαιότητα στο δίκτυο, να το αποκαταστήσουν, να το συντηρήσουν καλύτερα και να μην έχουμε αυτήν την εξοργιστική κατάσταση που βιώσαμε».

ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ

Για το γεγονός ότι πολλοί λένε πως υπάρχει ένοχη σιωπή από πλευράς ΔΕΔΔΗΕ, είπε ότι «θα συμφωνήσω. Δεν ξέρω αν έχουν κάτι άλλο κατά νου ή έχει συμβεί κάτι άλλο. Δεν ξέρω αυτή η σιωπή σε τι συμπεράσματα θα μας οδηγήσει, εμείς όμως θέλουμε να τους δώσουμε το μήνυμα να βγουν να μας πουν τι συμβαίνει. Διότι δεν είναι μόνο ότι το βιώσαμε. Πιθανόν αργότερα να γίνουν τα ίδια ή και χειρότερα. Πρέπει να δούμε από πού ξεκινάει το πρόβλημα και πώς θα λυθεί».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *