Εξακολουθεί να τηρεί αυστηρά τους κανόνες υγιεινής το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Υποχρεωτικές είναι οι μάσκες στα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ και της Καβάλας και γίνονται διαρκώς συστάσεις στους επιβάτες. Ο πρόεδρος του φορέα κ. Κώστας Πανταζής σημείωσε ότι κάνουν έναν τεράστιο αγώνα να διατηρήσουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «σε ό,τι αφορά τις μάσκες ίσως σε κάποια δρομολόγια δεν φορούνε μάσκα οι επιβάτες. Εμείς και αυστηρές συστάσεις κάνουμε και ανακοινώσεις έχουμε παντού, στα λεωφορεία και στους σταθμούς. Λέμε ότι η μάσκα είναι υποχρεωτική στο χώρο του σταθμού και το ίδιο κάνουμε και μέσα στο λεωφορείο. Ο οδηγός κάνει αυστηρή σύσταση, αυτό είναι εντολή από τη διοίκηση. Σε κάποιες περιπτώσεις μπαίνει επιβάτης και αφού καθίσει βγάζει τη μάσκα. Εκεί ο οδηγός δεν μπορεί να κάνει κάτι. Δεν μπορεί να ελέγχει το λεωφορείο. Στις μεγάλες διαδρομές σε τακτικά διαστήματα στα δρομολόγια για Θεσσαλονίκη και Αθήνα, έχουμε δώσει εντολή να παίρνει το μικρόφωνο ο οδηγός και να ενημερώνει τον κόσμο να φοράει τις μάσκες. Αυτό γίνεται συνεχώς. Θέλουμε να διαφυλάξουμε αυτό που έχουμε. Θέλουμε να αισθάνεται ασφάλεια ο επιβάτης ώστε να ταξιδεύει. Κάνουμε έναν μεγάλο αγώνα για να διατηρήσουμε τη συγκοινωνία και δεν θέλουμε με τίποτα να χαλάσει. Έχουμε τιμωρήσει οδηγούς που δεν φοράνε και οι ίδιοι μάσκα. Θέλουμε να διατηρήσουμε μια ασφαλή κατάσταση στα λεωφορεία. Τηρούμε όλα τα πρωτόκολλα. Οι καθαρισμοί μπορεί να μην προβάλλονται αλλά γίνονται σε καθημερινή βάση. Οι απολυμάνσεις είναι συνεχείς στα λεωφορεία και τους σταθμούς. Κρατάμε όλα τα στάνταρντ για να  νοιώθει ασφαλής ο επιβάτης και να ταξιδεύει μαζί μας. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων πληρώνουν από μόνοι τους τα έξοδα διότι το ΚΤΕΥΛ δεν έχει έσοδα. Επιβαρύνονται τα πετρέλαια. Η εταιρεία αυτήν τη στιγμή παρουσιάζει ζημιά και αναγκαστικά οι μέτοχοι- ιδιοκτήτες βάζουν το χέρι στην τσέπη για να διατηρήσουν τη συγκοινωνία που κάνουμε. Ευελπιστούμε ότι θα ανοίξει η επιβατική κίνηση».

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Στη συνέχεια είπε ότι «από τις 12 Ιουλίου τα δρομολόγιά μας θα φτάνουν στο 100%. Επανέρχονται τα εξπρές Θεσσαλονίκη- Καβάλα, επανέρχεται το πρωινό των Αθηνών. Θα είμαστε σε πλήρη λειτουργία από τις 12 του μήνα. Φυσικά αυτό θα έχει μεγάλο κόστος για μας. Έξτρα χιλιόμετρα, έξτρα πετρέλαια. Όλα αυτά θα τα επωμιστούν οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων. Η εταιρεία δεν μπορεί να καλύψει αυτά τα έξοδα μέχρι στιγμής. Καλύπτει μόνο τις ανάγκες του προσωπικού. Είμαστε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση. Έχουμε κάποια ωφελούμενα από το κράτος, περιμένουμε κάποια λεφτά από τη μεταφορά μαθητών και βαδίζουμε σε ένα τεντωμένο σκοινί. Αν δεν ανοίξει η τουριστική κίνηση ώστε να έρθει επιπλέον κόσμος, δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα».

Για τους αμμολόφους είπε ότι «έχουν ξεκινήσει τα δρομολόγια. Δεν βλέπουμε πολλή κίνηση, υπάρχει μεγάλη μείωση σε σχέση με πέρυσι. Η πληρότητα έχει πέσει από το 80% στο 30%».

Για το εξωτερικό είπε ότι υπάρχει δρομολόγιο μόνο για τη Βουλγαρία από τον Προμαχώνα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *