«Εμείς την παρανομία κυνηγάμε και για αυτό θέλουμε παντού νομιμότητα» δηλώνει ο Πρόεδρος του Σωματείου Λιμενεργατών Καβάλας Νίκος Παρδαλίδης

Το θέμα της νομιμότητας του Λιμανιού του Σταυρού Χαλκιδικής έθεσαν στον υπουργό Ναυτιλίας το Σωματείο Λιμενεργατών Καβάλας.  Ο πρόεδρος του σωματείου κ. Νίκος Παρδαλίδης σημείωσε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση εις βάρος του Λιμανιού της Καβάλας που είναι ένα από τα 12 μεγαλύτερα της χώρας.

Ο κ.  Παρδαλίδης σημείωσε αρχικά ότι «Εμείς το μόνο που ζητάμε σε ό,τι αφορά το λιμάνι του Σταυρού Χαλκιδικής είναι να ελεγχθεί για τη νομιμότητά του. Αν ελεγχθεί και αποδειχθεί ότι τηρεί όλη τη νομιμότητα ευχαρίστως να δουλεύει. Αλλά δεν μπορεί το λιμάνι της Καβάλας να μην εξυπηρετεί τις περιοχές της Δράμας και των Σερρών μια και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ήδη κορεσμένο και να καταφεύγουν όσοι έχουν αντικείμενο δράσης λιμενικό στο λιμάνι του Σταυρού!

Οι λιμενοβραχίονες και  ντάκοι σε αυτό το λιμάνι είναι χαρακτηρισμένοι; Καταρχάς το εν λόγω λιμάνι δεν έχει φορέα διαχείρισης. Σε ποιον αποδίδουν τα χρήματα; Υπάρχει άραγε εγκεκριμένο σχέδιο αντιμετώπισης θαλάσσιας ρύπανσης; Είναι πολλά τα ανοικτά ζητήματα και αν θέλουν νομιμότητα να συνεχίσει την δράση του το λιμάνι της Χαλκιδικής. Αλλά δεν μπορεί να γονατίζει και να απαξιώνεται ένα λιμάνι εθνικής σημασίας όπως αυτό της Καβάλας, ένα λιμάνι που βρίσκεται στην λίστα των 12 λιμανιών της χώρας».

ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ

Ο κ. Παρδαλίδης πρόσθεσε πως «Ο υπουργός κ. Κουρουμπλής μας είπε ότι θα δει το θέμα. Διαφορετικά θα μπορεί ο καθένας να φτιάχνει έναν λιμενοβραχίονα, να παίρνει 12 εργάτες και να τελειώνει εκεί το όλο θέμα. Πώς να ανταγωνιστείς τότε μια τέτοια περίπτωση; Δεν ξέρουμε αν υπάρχουν και ανταποδοτικά τέλη που καταβάλλονται στο ΙΚΑ. Όταν δεν υπάρχει αυτή η παράμετρος τι γίνεται; Γιατί εμείς κάθε φορά καταβάλλουμε τα ανταποδοτικά μας τέλη στο ΙΚΑ.

Και αν φεύγουν παράνομα ή «μαύρα» τα πλοία, πώς θα φανεί; Απλά επειδή εμείς είχαμε μια πολύ μεγάλη δουλειά με τον αγωγό  ΤΑΡ είχαμε προσφέρει τόσα στο ΙΚΑ. Αν όμως ο καθένας τα παίρνει παράνομα, τα παίρνει «μαύρα»  πως θα δουλέψουμε εμείς οι νόμιμοι και πως θα προχωρήσουμε σωστά;

Ας βγάζουν τιμολόγιο και ας τελειώσει η υπόθεση. Για αυτό και στον κ. Κουρουμπλή του θέσαμε και το θέμα της ΒΦΛ με τους παράνομους εργάτες. Γιατί δεν είναι πιστοποιημένοι, ούτε τη γνώση να φορτώνουν πλοία έχουν.

Είναι άνθρωποι που προσελήφθησαν στη ΒΦΛ ως ανειδίκευτοι εργάτες και δεν έχουν καμία ανάμειξη με το επάγγελμα του λιμενεργάτη. Βέβαια οι άνθρωποι δεν φταίνε μια και κάτω από την πίεση των υφισταμένων εργάζονται ως τους ζητούν μια και ξέρουν ότι αν δεν υπογράψουν απλά θα τους διώξουν. Το ζήτημα είναι ότι από 12 παιδιά που δουλεύουν θα βρεθούν ενώπιον του σωματείου για να λογοδοτήσουν. Εμείς την παρανομία κυνηγάμε… Το σωματείο μας υπάρχει από το 1927 και για αυτό προσπαθούμε τώρα να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό για τους υπαλλήλους μας που εξυπηρετούν τους πολίτες. Μακάρι να έχει δουλειά για 100 νέα άτομα, μακάρι να προχωρήσουμε παραπέρα».

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση