Δεν υποβλήθηκε πρόγραμμα δρομολογίων για το υδροπτέρυγο, δηλώσεις Ν. Τσιλογιώργη

Δεν υπέβαλε πρόγραμμα δρομολογίων στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών η εταιρεία του Υδροπτέρυγου που δραστηριοποιείται στην Καβάλα και από ό,τι φαίνεται σύντομα θα έχουμε και επίσημες ανακοινώσεις από αυτήν. Την ίδια ώρα που το Υδροπτέρυγο παραμένει εκτός δρομολογίων λόγω βλάβης ενώ εκτιμάται ότι η εταιρεία θα αποχωρήσει από την Καβάλα…Ο πρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκος Τσιλογιώργης σε δηλώσεις του έκανε λόγο για ένα καταπονημένο Υδροπτέρυγο.

Χαρακτηριστικά είπε ότι «δεν θα ήθελα να σχολιάσω τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Πάντως, για να απορρίψει το αίτημα της πλοιοκτητρίας εταιρείας που δραστηριοποιεί το υδροπτέρυγο σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει. Ότι υπάρχουν προβλήματα. Και τα προβλήματα φάνηκαν το καλοκαίρι που πέρασε. Για ένα μήνα το υδροπτέρυγο ήταν ακινητοποιημένο λόγω βλάβης, μετά κάθε τόσο είχαμε καινούργιες βλάβες, οπότε γίνεται αντιληπτό ότι το υδροπτέρυγο αυτό δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και στις ανάγκες εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Ήταν ένα πλοίο καταπονημένο, ταλαιπωρημένο. Εδώ η θαλάσσια γραμμή που συνδέει την Καβάλα με τον Λιμένα, αν πραγματικά θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, πρέπει να έρθει ένα υδροπτέρυγο νέας τεχνολογίας. Όχι καινούργιο, αλλά τουλάχιστον νέας τεχνολογίας ούτως ώστε να μην δημιουργούνται κάθε τόσο προβλήματα. Και αποδείχθηκε ότι το τελευταίο υδροπτέρυγο δεν μπορούσε να ανταποκριθεί. Δεν ήταν ικανό να ανταποκριθεί διότι ήταν παλιό και καταπονημένο σκάφος. Δεν ξέρω το σκεπτικό του ΣΑΣ για ποιον λόγο απέρριψε το αίτημα της ναυτιλιακής εταιρείας, αλλά φαίνεται ότι για να μην δοθεί η άδεια σημαίνει ότι υπήρχαν προβλήματα».

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Για τα δρομολόγια γενικά είπε ότι «είπαμε κι άλλες φορές ότι το μη χείρον βέλτιστον. Η Θασιακή Ένωση Καβάλας διεκδικούσε μαζί με τους άλλους φορείς 4 δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Τελικά έχουμε τρία δρομολόγια αυτήν την περίοδο που ήδη ξεκίνησαν από τη 1 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 31 Μαρτίου 2020. Το τρίτο δρομολόγιο που μπήκε και εξυπηρετεί την Θάσο και ιδιαίτερα το κεντρικό και νότιο κομμάτι του νησιού τις απογευματινές ώρες, νομίζω ότι κι αυτό εξυπηρετεί. Εκεί που έχουμε προβλήματα είναι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με το τελευταίο δρομολόγιο  από την Καβάλα για τον Πρίνο, γιατί έχουμε κάποια παράπονα με το ΚΤΕΛ. Θα τα δούμε, όμως αυτά στην πορεία, κατά πόσα αυτά τα παράπονα ανταποκρίνονται και θα έρθουμε σε επαφή με το τοπικό ΚΤΕΛ της Θάσου, να δούμε αν πραγματικά υπάρχει ανταπόκριση στα δρομολόγια ούτως ώστε να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό και κυρίως στα απομακρυσμένα από τον Πρίνο χωριά».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *