Δεν εξυπηρετούνται επαρκώς οι κάτοικοι του Αμυγδαλεώνα από το Κοινοτικό Κατάστημα

Δεν εξυπηρετούνται επαρκώς οι κάτοικοι του Αμυγδαλεώνα από το Κοινοτικό Κατάστημα καθώς ο υπάλληλος που εργάζεται 3 φορές την εβδομάδα έχει την δυνατότητα μόνον για το γνήσιο της υπογραφής. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Κοινότητας κ. Δημήτρη Πουρσαϊτίδη, λύση υπάρχει αλλά η Διοίκηση του Δήμου καβάλας κωλυσιεργεί.

Σύμφωνα με τον κ. Πουρσαϊτίδη «Η αλήθεια είναι ότι ο υπάλληλος έρχεται Δευτέρα, Πέμπτη και Παρασκευή αλλά το κοινοτικό κατάστημα στην ουσία δεν λειτουργεί. Είναι μόνο το γνήσιο της υπογραφής αυτό που μπορεί να γίνει οπότε οι κάτοικοι αναγκαστικά κατεβαίνουν στην Καβάλα.

Το γνήσιο της υπογραφής μπορούσα να το έκανα και εγώ αφού και εγώ έχω αυτή την αρμοδιότητά. Οπότε με φωνάζουν και τα απογεύματα και τους εξυπηρετώ και εγώ. Όλες οι άλλες δραστηριότητες και υπηρεσίες δεν παρέχονται και οι κάτοικοι αναγκαστικά μετακινούνται Καβάλα ή Κρηνίδες.

Αυτό όμως είναι μια μεγάλη ταλαιπωρία, ιδίως για την Τρίτη ηλικία που ταλαιπωρούνται περιμένοντας στην στάση του λεωφορείου για να πάνε Καβάλα ή Κρηνίδες.

Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας το έχει παρατήσει το θέμα. Αν έδειχναν τον ίδιο ζήλο που έδειξαν σε άλλη δημοτική κοινότητα πιστεύω ότι θα είχαμε υπάλληλο μόνιμο αυτή την στιγμή.  Υπάρχει υπάλληλος που μπορεί να έρθει και αύριο, δεν θα λείψει από το Δήμο Καβάλας , δεν χρειάζεται αντικατάσταση, είναι κάτοικος Αμυγδαλεώνα αλλά η διοίκηση του Δήμου Καβάλας δεν κάνει την μετάθεσή του.

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει θέληση για αυτό και το θέμα δεν λύνεται ενώ παίρνει συνεχώς μεγάλη έκταση».

Αναφορικά με την προεκλογική κίνηση ο ίδιος σημείωσε ότι είναι λιγάκι νωρίς. «Κάποιες κινήσεις γίνονται αλλά όλα είναι αραιά μια και ακόμη είναι νωρίς» τόνισε καταληκτικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *