Για άλλη μία φορά οι ναυτιλιακές εταιρείες ζητούν μείωση δρομολογίων στη γραμμή Καβάλας- Πρίνου

Οι 3 ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας- Πρίνου μεθοδεύουν την κατάργησή της την περίοδο του χειμώνα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκο Τσιλογιώργη οι εταιρίες ζήτησαν από το Λιμεναρχείο να καταργηθεί το 3ο δρομολόγιο αλλά το Λιμεναρχείο αρνήθηκε ζητώντας να εκτελούνται 3 δρομολόγια έως το τέλος Οκτωβρίου.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «κάθε χρόνο ζούμε το ίδιο έργο. Επικοινώνησα με το Λιμεναρχείο και το Σωματείο Ναυτεργατών. Οι ναυτεργάτες ήταν ιδιαίτερα απαισιόδοξοι για το μέλλον της πορθμειακής γραμμής του Πρίνου. Μεθοδεύεται κι από τις τρεις ναυτιλιακές εταιρείες το οριστικό κλείσιμο. Απαξιώνουν συστηματικά τη γραμμή με αποτέλεσμα να μην υπάρχει μεγάλη κίνηση, αυτό το γνωρίζουμε πολύ καλά τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο οι αγώνες της Θασιακής Ένωσης και των άλλων θεσμικών φορέων είναι συγκεκριμένοι. Όχι απλά ζητάμε να μείνει ζωντανή η γραμμή του Πρίνου αλλά να έχει και επαρκή δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας και όλο το έτος.

Σε επικοινωνία με το Λιμεναρχείο επιβεβαιώθηκε ότι οι τρεις εταιρείες ζήτησαν περικοπή του τρίτου δρομολογίου από την Τρίτη (σ.σ. σήμερα). Αυτό σήμαινε ότι θα είχαμε δύο δρομολόγια τη μέρα όλη τη χειμερινή περίοδο. Το αίτημα, όμως, απορρίφθηκε από το Λιμεναρχείο. Αυτό σημαίνει ότι η τρέχουσα περίοδος δρομολογίων ολοκληρώνεται στις 31 Οκτωβρίου. Ως τότε θα έχουμε τα δρομολόγια που ισχύουν σήμερα.

Η Θασιακή Ένωση έχει έτοιμο ένα έγγραφο, θα το στείλουμε στο Λιμενάρχη για να ενισχύσουμε την προσπάθεια του Λιμεναρχείου να κρατηθούν τα τρία δρομολόγια και θα κάνουμε πρόταση για την περίοδο 2020-21 που αρχίζει από 1 Νοεμβρίου και ολοκληρώνεται στις 30 Απριλίου 2021. Συγκεκριμένα ζητάμε τρία δρομολόγια στη χειμερινή περίοδο και 6 για τη θερινή περίοδο.

Τις κινήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τις γνωρίζουμε εδώ και χρόνια. Βρισκόμαστε σε επιφυλακή. Η Θασιακή Ένωση κι εγώ συνεργαζόμαστε με όλους τους θεσμικούς φορείς και βλέπουμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα».

ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ

Πρόσθεσε ότι «η προσπάθεια των εταιριών δεν είναι τωρινή. Έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια. Κάποτε είχαμε συγκεντρώσει πάνω από 20 χιλιάδες υπογραφές διαμαρτυρίας από πολίτες και φορείς. Υπάρχει μια μαζική υποστήριξη να κρατηθεί η πορθμειακή γραμμή του Πρίνου ανοιχτή. Ωστόσο πιστεύω ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες επιμένουν και μεσούσης της πανδημίας προσπαθούν με άλλους τρόπους να πετύχουν το σκοπό τους.

Η πορθμειακή γραμμή του Πρίνου είναι κερδοφόρα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, όχι με τα φετινά δεδομένα της πανδημίας, αποδίδει κέρδη. Απλώς δεν αποδίδει τα υπερκέρδη που επιζητούν οι ναυτιλιακές εταιρείες χρησιμοποιώντας όλα σχεδόν τα πλοία τους στη γραμμή της Κεραμωτής. Δεν ισχύει ότι η γραμμή είναι ζημιογόνα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *