Απαράδεκτη χαρακτήρισε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ την ανακοίνωση του Δήμου Καβάλας ότι οι εργασίες αποκατάστασης του τοιχίου στο Παληό θα διαρκέσουν 3 μήνες

Απαράδεκτη χαρακτήρισε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας κ. Παναγιώτης Τσεντεμεΐδης την ανακοίνωση της Τεχνικής Υπηρεσίας Δήμου Καβάλας ότι οι εργασίες αποκατάστασης του τοιχίου στο Παληό θα διαρκέσουν τρεις μήνες. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ έχει αναγκαστεί να εκτελεί τα δρομολόγια για το Παληό με mini Bus  με αποτέλεσμα να κοστίζουν αυτά στο διπλάσιο και παράλληλα υπάρχει μεγάλη επικινδυνότητα στην κίνηση μέσω της παράκαμψης.

Στις δηλώσεις του αναλυτικά ο κ. Τσεντεμεΐδης σημείωσε πως «αν δεν γνωρίζεις ένα πρόβλημα και δεν το δεις από κοντά δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα. Το θέμα όμως είναι πως ότι και να γίνει την πληρώνει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ αυτή τη στιγμή. Δύο λεωφορεία πάνω στην ώρα. Εμείς το κόστος το έχουμε τελευταίο και πάντα κοιτάμε την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Δεν λέγεται και δεν ακούγεται από πουθενά. Ούτε θέλουμε να μας χειροκροτήσουνε. Εμείς λέμε ότι είναι απαράδεκτο το τρίμηνο που ανακοίνωσε η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων και το λέω και δεν φοβάμαι κανέναν, είναι απαράδεκτο για ένα θέρετρο της πόλης όπως είναι το Παληό σε τουριστική σεζόν στην οποία περιμένουμε κόσμο. Είδαμε τι έγινε με το βουλγάρικο λεωφορείο που εγκλωβίστηκε στο παληό, χωρίς να υπάρχει σήμανση και να την πληρώνουμε εμείς και να μη λέγεται τίποτα. Αν ψιχαλίσει και υπάρχει ολισθηρότητα θα κοπούν τα δρομολόγια. Για αυτόν το σκοπό και βγάλαμε τη σχετική ανακοίνωση για να γνωρίζει ο κόσμος ότι τη συγκοινωνία την κάνουμε και θα την κάνουμε όσο μπορούμε και αντέχουμε. Αν δεν υπήρχαν τα μίνι μπας δεν θα υπήρχε αυτή τη στιγμή συγκοινωνία στο Παληό. Είναι λύση αυτή; Είναι να αφήσουμε αυτόν τον κόσμο έτσι; Εμείς εδώ είμαστε, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ θα είναι εδώ πάντοτε και θα είναι εδώ όσο μπορούμε».

ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ

Ξεκαθάρισε με έμφαση πως «δεν θα αφήσουμε χωρίς συγκοινωνία την περιοχή του Παληού και δεν την αφήσαμε και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Γίνεται κανονικότατα η συγκοινωνία, απλώς γίνεται με μικρά λεωφορεία. Και απλώς το κόστος του δρομολογίου από και προς Πέραμο και Ελαιοχώρι είναι διπλάσιο από αυτό που ήταν πριν. Γιατί ξεκινάνε δύο λεωφορεία να εξυπηρετήσουν και δέκα άτομα. Δεν είναι έτσι η λύση αλλά αν μείνει έτσι δεν θέλω να πω για κανέναν τίποτα, αλλά είναι απαράδεκτο ένα κομμάτι δέκα μέτρων να κρατήσει τρεις μήνες για να επιδιορθωθεί… Να δούμε τι γίνεται σε ξένες χώρες, να μη συγκρίνουμε μόνο και να λέμε θέλουμε τον τουρίστα χωρίς υποδομές και χωρίς παροχές. Να δούμε και να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει. Αν υπάρχει καμία βροχή κι έχει ολισθηρότητα δεν υπάρχει περίπτωση να πάω φυλακή για κανέναν. Όποιος είναι ας αναλάβει τις ευθύνες του. Δεν είναι μόνο τα λεωφορεία που πρέπει να περάσουν και είναι ξένα και δεν γνωρίζουν αν ο δρόμος είναι ανοιχτός ή κλειστός. Περνάνε και φορτηγά και άλλα, δεν υπάρχει σήμανση, δεν υπάρχει ενημέρωση. Αγρότες κάνουν απεργία την πληρώνει το Υπεραστικό κι έχει ζημιά. Χαλάει ο δρόμος πάλι το Υπεραστικό την πληρώνει, ε δεν γίνεται πια. Είμαστε με την πλάτη στον τοίχο».

ΜΑΘΗΤΙΚΑ

Ο κ. Τσεντεμεϊδης φανερά εκνευρισμένος αναφέρθηκε και στα μαθητικά δρομολόγια για τα οποία είναι απλήρωτοι…  «Μαθητικά δρομολόγια  έχουμε να πληρωθούμε από πέρσι, φτάνει πια. Θα σταματήσουμε να μιλάμε και θα μιλήσουμε σε άλλη γλώσσα, δεν υπάρχει περίπτωση. Τα μαθητικά έχουμε να τα πληρωθούμε από τον Ιανουάριο του 2016. Περάσαμε τις 600 με 700 χιλιάδες ευρώ  πάλι. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Η καθημερινότητα σε εμάς είναι αναγκαίο κακό, τι να πω, ότι δεν θα πάμε στο βενζινάδικο να βάλουμε πετρέλαιο; Δεν θα πληρώσουμε τις εισφορές; Δεν θα πληρώσουμε τους υπαλλήλους; Ας έρθει κάποιος εδώ  στο ΚΤΕΥΛ και να πει ότι δεν πληρώθηκε».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση