Αντιπροσωπεία του προγράμματος ERASMUS+ από την Μερσίνα της Τουρκίας στον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Θεόδωρο Μαρκόπουλο

Όπως ήταν προγραμματισμένο, αντιπροσωπεία από την ομάδα του προγράμματος ERASMUS+, από την πόλη Μερσίνα της Τουρκίας με θέμα: «εκπαιδευτικές πολιτικές σχετικά τους πρόσφυγες και τους μετανάστες», στο οποίο συμμετέχει και το 1ο ΕΠΑ.Λ. Καβάλας, επισκέφθηκε χθες το πρωί τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, κ. Θόδωρο Μαρκόπουλο.  

«Η πόλη της Μερσίνας έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με την Καβάλα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι το θέμα που μας απασχολεί τον τελευταίο ένα και πλέον χρόνο είναι το προσφυγικό. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους από την Μερσίνα που επισκέπτονται τα γραφεία μας, όπως και τους ανθρώπους από το σχολείο της πόλης μας που στηρίζουν με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την όλη προσπάθεια των ανταλλαγών, οι οποίες βοηθούν στο να καταλαβαίνουμε ο ένας πως σκέφτεται ο άλλος. Ελπίζουμε ότι στο τέλος θα υπάρξουν χρήσιμα συμπεράσματα», επισήμανε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις που έκανε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Εκ μέρους των εκπαιδευτικών από την τουρκική πόλη, ο Hasan Baba, δήλωσε  ότι «Σε όλα τα σχολεία που έχουμε επισκεφθεί στο πλαίσιο του προγράμματος, διαπιστώνουμε ότι οι δάσκαλοι προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο για να εκπαιδεύσουν τους μαθητές τους. Ο τίτλος του προγράμματος είναι ότι επίσης και ο Αϊνστάιν ήταν επίσης πρόσφυγας, έτσι κι εμείς μπορούμε να δημιουργήσουμε «νέους Αϊνστάιν» μέσα από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Κάνουν οι δάσκαλοι ό,τι μπορούν για να ενσωματώσουν αυτούς τους μαθητές στο σύστημα και την κοινωνία. Ρωτάμε τους μαθητές αν ήσουν πρόσφυγας πως θα αισθανόσουν και τι θα έκανες κι έτσι αρχίζουν να σκέφτονται και κάποιες φορές μοιράζονται ένα κομμάτι ψωμί με τους μετανάστες κι άλλες φορές προσπαθούν να ξεκινήσει μια αναζήτηση για το τι μπορεί να γίνει με αυτούς τους ανθρώπους».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση