Ακινητοποιημένο και πάλι λόγω βλάβης το υδροπτέρυγο

Δεν εκτελεί δρομολόγια το Υδροπτέρυγο στην γραμμή Καβάλας- Λιμένα λόγω βλάβης. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκο Τσιλογιώργη το σκάφος είναι καταπονημένο ενώ και η εταιρεία δείχνει να μην είναι ικανοποιημένη από την επιβατική κίνηση που είχε.

Ο κ. Τσιλογιώργης είπε ότι «η τελευταία πληροφόρηση που είχα από το Λιμεναρχείο μιλάει για ακινησία του υδροπτέρυγου λόγω βλάβης. Άρα, είναι αόριστο πότε και αν θα επανέλθει. Το θέμα είναι ότι ο κόσμος που έχει συνηθίσει να χρησιμοποιεί το υδροπτέρυγο δεν εξυπηρετείται αυτήν τη στιγμή. Αναγκάζεται τώρα να μετακινείται από την Κεραμωτή για να φτάσει στο Λιμένα. Πρέπει να πούμε ότι το συγκεκριμένο σκάφος είναι καταπονημένο. Είναι παλιό και κάθε τόσο βγάζει βλάβες. Στις αρχές του καλοκαιριού από τα τέλη Ιουνίου μέχρι τα τέλη Ιουλίου, ήταν πάλι ακινητοποιημένο λόγω βλάβης. Φαίνεται ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν είναι και τόσο ικανοποιημένη από την κίνηση με το συγκεκριμένο σκάφος. Δεν γνωρίζω τις προθέσεις και τις διαθέσεις της εταιρείας. Μακάρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να επανέλθει, να καλύψει το χρόνο της ακινησίας, αλλά πολύ φοβάμαι ότι το συγκεκριμένο υδροπτέρυγο είναι τελειωμένο για τη γραμμή Καβάλας- Λιμένα. Όταν ένα σκάφος παθαίνει κάθε τόσο ζημιά και δεν εκτελεί τα δρομολόγια, αναγκάζεται ο κόσμος να χρησιμοποιεί άλλο τρόπο μετακίνησης. Αν ήταν νέας γενιάς το σκάφος ενδεχομένως η κίνηση να ήταν μεγαλύτερη. Επειδή ταξίδεψα 2-3 φορές από την Καβάλα στο Λιμένα και αντίστροφα, είδα ότι η κίνηση ήταν ικανοποιητική. Μπορεί να μην ήταν γεμάτο το πλοίο, αλλά κίνηση υπήρχε. Δεν ξέρω τι περίμεναν οι πλοιοκτήτες. Περίμεναν από τον πρώτο χρόνο, π.χ., να αγοράσουν καινούργιο πλοίο; Δεν γνωρίζω τις διαθέσεις  τους και τι εκτιμούσαν να κερδίσουν από τη συγκεκριμένη γραμμή».

ΚΑΒΑΛΑ- ΠΡΙΝΟΣ

Για τα δρομολόγια των φέρρυ μπόουτς στη γραμμή Καβάλας- Πρίνου, είπε ότι «δεν έχουμε κάτι νεότερο Μείναμε σ’ αυτά που αποφάσισε το υπουργείο Ναυτιλίας. Επακολούθησε σύσκεψη στην οποία συζητήθηκε η πρόταση του υπουργείου για τρία δρομολόγια τη μέρα από τη 1 Νοεμβρίου, 4 δρομολόγια την ενδιάμεση περίοδο και 6 το καλοκαίρι. Άρα μένουμε σ’ αυτά, δεν έχουμε κάτι νεότερο. Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) πρέπει να συνεδρίασε την Τρίτη αλλά δεν είναι δικό του θέμα. Το ΣΑΣ είναι ένα γνωμοδοτικό όργανο, προτείνει στον υπουργό Ναυτιλίας, οπότε την τελική απόφαση την έχει ο υπουργός. Φέτος είδαμε μία κινητικότητα πολύ νωρίτερα από τη συνεδρίαση του ΣΑΣ. Το υπουργείο Ναυτιλίας πήρε πρωτοβουλία, ενδεχομένως από κάποιες πιέσεις των κυβερνητικών βουλευτών. Έκανε πρόταση στο Κεντρικό Λιμεναρχείο και στους φορείς της περιοχής, οπότε μένουμε σ’ αυτά.

Μετά τη σύσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας των φορέων για τα δρομολόγια  είπα ότι η Θασιακή Ένωση Καβάλας είναι μερικώς ικανοποιημένη. Το ευτύχημα είναι ότι μπαίνει ένα τρίτο δρομολόγιο τις απογευματινές ώρες. Δηλαδή καλύπτεται όλο το εύρος της ημέρας οπότε βρισκόμαστε σε πολύ καλύτερη θέση απ’ ό,τι πέρυσι που το τελευταίο δρομολόγιο από τον Πρίνο ήταν στις 12.15 το μεσημέρι. Τώρα, με δρομολόγια στις 3.45μμ από τον Πρίνο και 5.30μμ από την Καβάλα, εξυπηρετεί αρκετά το επιβατικό κοινό».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *